wtorek, 20 czerwca 2017

proza, poezja, teatr, muzyka...

nocy i dni za mało...

trzy fajne spotkania, fascynujący ludzie, ciekawe miejsca, nocne pogwarki

pierwsze - inauguracja trzeciego sezonu Teatru Przy Stoliku i Plankton Artura Nichthausera. 
Miło mi było oklaskiwać Kasię Kropidłowską z Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie :)  
Wystąpiły także Anna Lipnicka, Wiesława Szymańska,Alicja Kochańska / WBP Stary Ratusz, 19.06.2017 / Olsztyn.


drugie - popołudnie z poezją Eweliny Zdancewicz-Pękala w Starym Zaułku, Stare Miasto. Ewelina promowała swój tomik "Wycieczki osobiste" / 17.06.2017

promocja tomiku Eweliny Zdancewicz-Pękala (na zdjęciu)



trzecie - Olsztyński Klub Literacki, Spichlerz MOK. Kupię sobie ukulele. Świetny instrument. Tego popołudnia nie czytałam ani prozy, ani poezji, ale zaśpiewałam swój wiersz. Fajne są te spotkania. To było przedostatnie w tym sezonie. Ostatnie będzie w plenerze. Zrobię naleśniki :)


paryski kubas, gitara i ja 😉
przedostatnie spotkanie w tym sezonie
Olsztyński Klub Literacki / Spichlerz

praca nad tekstami to prawdziwa frajda
na zdjęciu: Wojtek Borkowski, Monika Stępień i ja

i więcej pisarzy
od prawej: szefowa Klubu - Michalina Janyszek, ja, Monika Stępień, Wojtek Borkowski,
Mariusz Szwonder.

a w tym tygodniu - spotkanie z fascynującą pisarką Tamarą Bołdak-Janowską. Tamara będzie promować swoja najnowszą książkę "Elegancja serca", Cafe Na walizkach (przy Wysokiej Bramie) / zapisuję, żeby zapamiętać ;)

i oczywiście  w piątek koncert - Krzysztof Ścierański i Aron Blum / Stare Miasto, ale ja już będę w Bożenkowie 
i zaraz wylatam do pracy...