sobota, 13 lutego 2010

skończyłam pisać Purpurowe Gniazdo

Konieeec! Skończyłam pisać książkę! O mateńko! jaka ja jestem pracowita :) Muszę o tym napisać, bo sama nie wierzę.

W grudniu zakończyłam prace nad wydaniem pierwszej książki.
(dopisek z przyszłości - "Turkusowe wiśnie" do dziś się nie ukazały, 03.02.2014 r.)

2 stycznia zaczęłam pisać Purpurowe Gniazdo,drugą książkę (dopisek z przyszłości - książkę wydało NovaeRes Gdynia)
8 stycznia zrobiłam wystawę swojej leśnej fotografii "Śnieg biały, śnieg granatowy" w Starym Ratuszu (Olsztyn), w tzw. międzyczasie pisałam, 7 lutego zrobiłam drugą odsłonę "Śniegu" w Mrągowie, a 11 lutego skończyłam pisać szkic Purpurowego Gniazda. To chyba rekord.
(dopisek z przyszłości - po poprawkach Purpurowe Gniazdo skończyłam pisać w marcu 2014)

Mam już pomysł i materiał na kolejną wystawę fotografii.
Basia też się nie leni i namalowała kilka obrazów.
Dzięki Baszko! :)



zimowy pejzaż I / pastele /2010 /Galeria Barbary Zysman

zimowy pejzaż II/pastele/2010/Galeria Barbary Zysman

martwa natura/suche pastele/2010/Galeria Barbary Zysman

martwa natura I/suche pastele/2010/Galeria Barbary Zysman