sobota, 25 kwietnia 2015

spotkanie autorskie Bożeny Kraczkowskiej, Stary Ratusz Olsztyn, kwiecień 2015

Spotkanie miało się odbyć w "Pokoju z widokiem" na drugim piętrze Starego Ratusza w Olsztynie (siedziba WBP), zostało jednak przeniesione na dół, do atrium. I bardzo dobrze, bo przyszło sporo osób.
Zaczęliśmy o 17.00, spotkanie poprowadziła Justyna Artym, redaktor naczelna Olsztyńskiego Literackiego Miesięcznika Mówionego.

Lubię spotkania autorskie. Zazwyczaj przychodzą na nie osoby mi życzliwe, które wspierają mnie tak zwyczajnie - zawsze. Ich obecność jest rzeczywistym sygnałem, że są blisko mnie od święta i na co dzień.
Przyszło sporo osób z Olsztyna. Sporo też przyjechało z różnych stron – z Mławy, z Dąbrówki Wielkiej, z Zielonki, z Warszawy, Poznania, Wrocławia.
Więc przyjechali i byli, i bardzo im za to dziękuję. To był dobry czas :)
Dzięki Bożenkom z Ogólnopolskiego Forum Bożen oddział Warmińsko-Mazurski moje spotkanie autorskie przedłużyło się i trwało trzy dni. Bo Bożeny porwały mnie i wywiozły w swój Bożenkowy świat. Becia, Country, Dzidka, Kordasia – dzięki dziewczyny!
Ale we wtorek były z nami jeszcze moje idolki: Maryla Rodowicz i Janis Joplin. Nie fizycznie rzecz jasna, ale były. Janis na obrazie Marioli Żylińskiej-Jestadt, a Marylka na mojej fotografii (z wystawy “Maryla in Blues”). Przybył także Cezary Makiewicz z żoną Bogusią. Czarek zaśpiewał dwie piosenki z moimi tekstami: “Prawie w oczach” i “Zarzucić wędkę gdzieś w Mazury”. Dziękuję Czarku.
Przyszła Małgosia Chomicz – moja przyjaciółka, profesor Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, światowej sławy graficzka, Artystka. Planujemy razem wydać tomik – grafika Małgosi i moje myśli... To na pewno się uda.
Zapraszam do obejrzenia albumu, autorzy zdjęć (alfabetycznie): Justyna Artym, Adam Bartnikowski, Sylwia Białecka, Małgorzata Kaczan, Bożena Komorowska, Sylwia Sklinsmont, Barbara Zysman.
Podaję też linki na relacje w innych miejscach kosmosu:

Informacje TVP Olsztyn
https://youtu.be/SKxCPVWQv-0



Informacje Kulturalne / TVP Olsztyn / wydanie 26.04.2015 /
http://olsztyn.tvp.pl/19822866/26415


relacja Adama Bartnikowskiego (Gazeta Olszyńska)
https://www.facebook.com/adam.bartnikowski/posts/10202763056037588?pnref=story

relacja Olsztyńskiego Literackiego Miesięcznika Mówionego
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.851465704889749.1073741853.577598435609812&type=1

piosenka w wykonaniu Cezarego Makiewicza "Prawie w oczach"


z tyłu Bożenki z Forum Bożen (od lewej) Bosanova, Dzidka i Ania Hac - koordynatorka projektów, Ania czuwa nad wszystkim - dzięki Aniu :)

przybył Cezary Makiewicz, na zdjęciu udziela wywiadu TVP Olsztyn

tu ja udzielam wywiadu TVP Olsztyn

z Sylwią Białecką, organizatorką spotkania WBP w Olsztynie

spotkanie prowadziła Justyna Artym, redaktor naczelna Olsztyńskiego Literackiego Miesięcznika Mówionego

przyszła także Ania Mikita, pisarka

z Małgosią Chomicz znamy się kilkanaście lat, Małgosia jest uznaną w świecie i w Europie graficzką, planujemy wydać razem tomik, może już jesienią? :)

Cezary Makiewicz zaśpiewał "Prawie w oczach" - piosenkę z moim tekstem

Czarek śpiewa, my z Nikolką tańczymy :)

była z nami Marcelka :)

spotkanie zakończył koncert Kwartetu Fletów Podłużnych Instytutu Muzyki UWM w Olsztynie

zaproszenie






2 komentarze:

zamornik pisze...

Wszystko OK, ale jednym nie mogę się zgodzić- Ty nie tworzysz rano tylko w środku nocy,bo takie godziny to każdy zwykły obywatel uzna za noc:) Pozdrówka serdeczne z dalekiego południa

autorka pisze...

buziaki Zamorniku :)