niedziela, 7 sierpnia 2016

Paula i Sebastian, co to był za ślub!

5 sierpnia 2016 Paulina i Sebastian wzięli ślub.
Uroczystość odbyła się w kościele Świętego Krzyża w Warszawie, zaś wesele w Endorfinie w Pałacu Zamojskich.
Serdecznie dziękuję za zaproszenie, które przyjęłam z ogromną przyjemnością. Ceremonia i zabawa były przednie.
kilka zdjęć ku pamięci z tego wydarzenia

Paulina i Sebastian biorą ślub w kościele Św. Krzyża.

rzeźba Chrystusa robi wrażenie

Młodzi w Endorfinie

ja z Młodymi w Endorfinie

Paula i Sebe ;)

przyjęcie w Pałacu Zamojskich (Endorfina)

z Gosią i Bogusiem

moje miejsce przy stole :)

w oczekiwaniu na danie główne

dedykacja dla Młodych na globusie, zajęłyśmy całą Australię - Ania H., Ania M., Bożena K. i ja

same pyszności

z Bożenką K. przed Endorfiną

NA DRUGI DZIEŃ Z WARSZAWSKIMI BOŻENKAMI

mój pobyt w Wawie był okazją do spotkania się z warszawskimi Bożenkami :)
od lewej: Kordasia, Bibi, ja i Chórzystka z wnuczkiem

a po powrocie do domu, nad moim lasem... ;)

dziękuję wszystkim, to był wspaniały czas



Brak komentarzy: