środa, 15 listopada 2017

Mercedes Benz / Bożena Kraczkowska

12 listopada 2017 r. (niedziela), w Galerii Sowa odbył się Jam Session Experiment vol.4. Na scenie świetni muzycy i wokaliści: Agnieszka Symołon, Ilona Zamaro, Jarosław Zdankiewicz, Adam Stelmach, Sławek Kasprzycki, Paweł Janiszewski, Mariusz Kwas, Darek Krasowski.
Sławkowi Tychek dziękuję za zaproszenie do udziału w tym eksperymencie :)
Zaśpiewałam Mercedes Benz Janis Joplin. Od teraz można mówić, że na świecie są trzy wykonania tej piosenki z zespołem instrumentalnym. Dwie wersje dobrze znane i nasza, trzecia, z Jam Session Experiment vol. 4. Podobno będzie film.
Na koncercie, wśród publiczności był m.in. Robert Bielak, świetny, niebanalny skrzypek, mistrz improwizacji, kompozytor i aranżer. Oto jego krótka recenzja mojego występu: 

"Bożenko, byłaś genialna w odważnej aranżacji Mercedes Benz J. Joplin. Gdyby wtedy były edycje "bez prądu" i MTV to Janis zgarnęłaby od Ciebie ten aranż. Gratuluję. Musisz zrobić papiery na tamburyn. Myślę, że to tylko formalność. Kto był, to wie, kto teraz jest nr 1 w tamburynowych wyczynach."

Mercedes Benz zagraliśmy w składzie: Adam Stelmach - bas, Paweł Janiszewski - klawisze, Sławek Kasprzycki - gitara, Jarosław Zdankiewicz - perkusja, i ja - wokal
Muzykom dziękuje za wejście w moją wersję Mercedesa. I pamiątka ze sceny, dosłownie jedno zdjęcie z próby, fot. Mariusz Kwas


 12.11.2017 r. Galeria Sowa Olsztyn, 
Jam Session Experiment vol.4

ponieważ bardzo lubię grać na tzw. przeszkadzajkach i tym razem sobie nie odmówiłam. A jak bardzo się zaangażowałam, widać na zdjęciu poniżej - to fioletowe, to są... siniaki. Tak się w graniu zapamiętałam.
Można teraz o mnie mówić: pierwsza tamburynistka w Olsztynie, hehe ;)


 tak się gra na tamburynie, a nie jakieś tam pitu, pitu 😆

Mirek zawsze mówił, że jak już w coś wchodzę, to na maksa,
może i prawda. Na pamiątkę dobrej zabawy, tamburyno wytrzymało😀

BONUS
Mercedes Benz z oryginalnym głosem Janis Joplin,
autorzy obu tych wersji podłożyli pod głos Janis swoją ścieżkę dźwiękową, są to więc kompilacje
Janis nigdy nie zaśpiewała Mercedes Benz z zespołem, zawsze a'capella