czwartek, 5 maja 2016

Flamingi w Galerii Piecowej_Warszawa_23-24 kwietnia 2016

24 kwietnia w Galerii Piecowej w Warszawie odbyło się spotkanie promujące mój nowy tomik "Flamingi".
Ale do Warszawy, na zaproszenie Kości, przyjechałam dzień wcześniej. Było tak jak zaplanowałyśmy - gotowanie, smakowanie, spacer po Warszawie (Starówka), fotka z Zygmuntem, coraz bardziej znajomy Barbakan. Aż nogi zabolały.
Następnego dnia piżamowa kawa, balkonowe pogaduchy, czas powolny, mój czas.
W południe przyjechała Emilka, córka Kości, wizażystka. Przywiozła ze sobą swój "warsztat" pracy, czyli całkiem sporych rozmiarów walizkę z kosmetykami. Się zaczęło :) i rozmowy i śmiechy, i makijaże całkiem filmowe, bo Emilka przecież współpracuje z filmem i TV. I tak wyszykowane, po super obiedzie z ręki Kości, wyruszyłyśmy do Piecowej.

obiad też z piecowej ale u Kości zawsze włoski chlebek z ziołami i krem z suszonych pomidorów, pycha :)

trochę parmezanu

i w miasto

towarzyszy nam Abi, ma już 17 lat i jest bardzo dzielny

trzy szalone, znaczy Kościa (Hania), ja, Helena (Ania) i Zygmunt nieco wyniosły :)


Abi daje radę, ja powoli odpadam

taka prawda

przyjechała Emilka i trudne ma zadanie

gotowe do wyjścia :)
cdn.





Brak komentarzy: