sobota, 29 lutego 2020

Autorska zmienność - relacja

Podsumowanie roku jubileuszowego 20-lecia pracy twórczej. Jeden but czarny, drugi czerwony, bo skoro zmienność, to po całości :)

"Hipcia" wydałam latem 1999 r., a koncert jubileuszowy odbył się zimą 2020 r., więc rok jubileuszowy przeciągnął się o pięć miesięcy.
W tym czasie odbyło się sporo spotkań, wydałam dwie książki, tomik w serii Trilinguis, zostałam przyjęta do Związku Literatów Polskich. Zostałam wybrana Sekretarzem olsztyńskiego oddziału i  otrzymałam gratulacje od Prezydenta Olsztyna. Na zaproszenie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich odbyło się moje spotkanie autorskie w ramach VII Dni Seweryna Pieniężnego na Warmii i Mazurach. Wzięłam też udział w kilku koncertach, a co najważniejsze udało mi się zrealizować projekt wydawniczy Otwartych Zeszytów w ramach Gietrzwałdu Literackiego.
I jeszcze to - jesienią wraz z koleżanką, napisałyśmy i złożyłyśmy wniosek o dofinansowanie zakupu nowego nagłośnienia dla naszego domu kultury. I wniosek nasz został dobrze oceniony! Będą więc pieniądze, będzie nowy sprzęt.
I wszystkie te wydarzenia zaliczam do działań jubileuszowych.

Nie udało by się zrobić tak wiele bez wsparcia życzliwych osób. Tę życzliwość też dopisuję do osiągnięć 20-lecia 😃

I właśnie wczoraj, w Gietrzwałdzie, zakończyłam jubileuszowy rok. Specjalnie wybrałam to miejsce, bo jest ono pełne cudów. Mogłam przecież zrobić to w Warszawie albo w Olsztynie.
Wybrałam Gietrzwałd. Może się tu przeprowadzę? 

Spotkanie prowadził Robert Lesiński (Radio Olsztyn), na scenie przyjaciele: Agnieszka Siudem-Nowicka, Vito Castillo, Tomasz Salej, Janusz Sendela. Na scenie także fragment wystawy, która zaistnieje w Centrum Kulturalno-Bibliotecznym (dawniej GOK) jeszcze tego lata.
Zagraliśmy bluesa, ja zaśpiewałam kilka swoich piosenek, Tomek i Janusz (każdy osobno) napisali specjalnie na ten wieczór piosenki "pochwalne". Bardzo mnie tym ujęli.
To był piękny wieczór.
Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierają, dziękuję publiczności, która spędziła z nami blisko dwie godziny.

I kilka zdjęć z "Autorskiej zmienności". Proszę zwrócić uwagę na moje buty, haha.


wieczór prowadził Robert Lesiński

co jest z tymi butami? 

z Pawłem Jarząbkiem, dyrektorem CKB (dawniej GOK)




pierwsza moja książeczka "Hipcio" wydana w 1999 r. 

1. numer Otwartych Zeszytów, Klub Literacki w Gietrzwałdzie

opowiadam o Otwartych Zeszytach

opowiadam o butach,
że ta zmienność dotyczy nawet butów :)

gramy Bluesa AMOK
Vito Castillo i Janusz Sendela

śpiewam,
na gitarze gra Tomek Salej

Janusz Sendela

Agnieszka Siudem-Nowicka i Tomek Salej


z Pawłem Jarząbkiem
20-lecie pracy twórczej uważam za zakończone 


28 lutego 2020 r.
Centrum Kulturalno-Biblioteczne w Gietrzwałdzie



Brak komentarzy: