sobota, 15 lutego 2020

próby, próby do koncertu "Jeszcze jest czas"

i zdjęcia z wczoraj (CKB w Gietrzwałdzie)
cały czas próbujemy, scenariusz ułożony, wszyscy bardzo się angażują, spędzamy razem bardzo dobry czas.
Do bluesa dostałam gitarę elektryczną, no zobaczymy jak sobie poradzę, haha :)
nigdy nie grałam pod prądem :)


ja i moja gitara elektryczna, się będzie działo :) 

Cicho, cicho,cichutko
słowa, muzyka: Vito Castillo
od prawej: Janusz Sendela, Vito Castillo, Małosia Sendela i ja 

Blues Amok 
od lewej: Vito Castillo (harmonijka), Janusz Sendela i Bożena Kraczkowska (gitara)

Vito Castillo

w Klubie Literackim jest także Agnieszka Zabłocka i Ania Bagińska.
Agnieszka nie może uczestniczyć w koncercie, ale przeczytamy jej wiersze i zaśpiewamy piękną piosenkę jej autorstwa "Wino i Krew".
Ania będzie sama czytać swoje wiersze. 

no lubię tę robotę 😃

a jeszcze zapomniałam, że w piosence Wino i Krew zagram na pianinie




Brak komentarzy: