wtorek, 28 sierpnia 2012

"Gość" na Liście Przebojów Radia Olsztyn Raga TOP

Piosenka "Gość" z płyty "Wystarczy mnie lubić" znalazła się na liście przebojów Radia Olsztyn Raga TOP.

Głosować można raz na dobę ---> TUTAJ GOŚĆ <---

zapraszam też do zgłaszania "Gościa" na Listę Przebojów Programu3, czyli LP3 na adres:

lp3@polskieradio.pl

pisać można ile się chce.

a zaczęłam od książek... To znaczy jakieś cztery lata temu chciałam wydać powieść dla dzieci. Rozpoczęłam starania, pracowałam nad "nazwiskiem", realizowałam więc przeróżne projekty. W tzw. międzyczasie napisałam kolejne dwie powieści, cykl opowiadań, zrobiłam kilka wystaw fotografii (jedna w Niemczech), wydałam tomik poezji, nagrałam płytę, a teraz "Gość" jest na liście przebojów :)
książki nadal są nie wydane.
W związku z czym zwalniam się.

Głosujcie na "Gościa" - to piosenka prawdziwa, tekst napisałam będąc w trudnej sytuacji w bardzo obcych krajach :)
Myślę, że wielu z nas już było takim Gościem i się podźwignęło. Niejeden z nas jeszcze nim może być i tez się podźwignie.
Chociaż nie wszystkim się udaje. Kilka dni temu zatelefonował do mnie człowiek i mówi, że szukał mnie i znalazł, i chce powiedzieć, że właśnie znał takiego Gościa i że wczoraj go pochował...
Nie każdemu więc się udaje, ale NAM się uda!

Wspierajcie więc Gości, głosujcie na "Gościa" i do zobaczenia gdzieś na ulicy :)

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bożeniu smutne to co napisłaś ale i piękne zarazem. Dziękuję ci za Twoje mądre piosenki Aga

Anonimowy pisze...

Czy pani wie że napisała pani prawdę?

Anonimowy pisze...

Znowu cię słyszałem w trójce!!!!!! Zygi

Anonimowy pisze...

Bożeńciu zgłaszam głosuję, bo piosenka mi się podoba, a Ty jesteś najlepsza w tym robisz i dlatego warto Ci pomóc pozdrowienia z gór Ireneusz

autorka pisze...

Aga - dzięki i pozdro :)
Anonimie - wiem :)
Zygi - super, dzięki za info :)
Irek - dzięki, ja pozdrawiam z Warmii :)

Anonimowy pisze...

Najmojsza! Zprzyjemnością i w kółko słucham Twojej płyty! Konieczne są kolejne, czekam...
Najtwojsza

Anonimowy pisze...

Pani Bożeno. to bylo piękne!Jaga

Anonimowy pisze...

Ło matko, tak się zafiksowałam na Twojej piosence, że w kółko jej słucham, a jak nie słucham, to non stop ją wyśpiewuję:-) to pisałam ja, gamoń:-)

autorka pisze...

Najmojsza - dzięki, piosenki cały czas sie piszą, więc ktow wie, ktowie... - pozdrówki - Najtwojsza :)
Jaga - dzięki bardzo pozdrawiam z lasu :)
Gamoniu - pozdrawiam i do zo pod filarem :)