sobota, 1 września 2012

„Gość” na LP3 i Raga TOP – głosowanie

Blues "Gość" jest w Nowościach Listy Przebojów Programu 3 (notowanie nr 1596)

♫ Aby oddać głos trzeba wejść na stronę LP3:
http://lp3.polskieradio.pl/
kliknąć w różowy "głosuj" i zarejestrować się (zapisz sobie dane login i hasło, zeby potem logować się bez problemu :)

♫ "Gość" jest także na naszej rodzimej Raga TOP (Radio Olsztyn)

Tu wystarczy wejść na link:

http://www.ro.com.pl/lista_przebojow/


Na liście jest także piosenka Czarka Makiewicza "Zakochajmy się znowu"- polecam do głosowania.

Głosujcie kochani na nasze piosenki!
Wspierajcie swoich poetów!
A my będziemy dla Was pisać wiersze, będziemy śpiewać pieśni. Da się żyć! :)

dobrego tygodnia!

5 komentarzy:

zamornik pisze...

czy ja muszę się tak rozwijać??? Zalogowałam się na 3 i oddałam głos oczywiście- gdzie ja jeszcze będę musiała się pologować w świecie z taką szaloną artystką jak Ty???:)buziole pa

Anonimowy pisze...

ale cwaniaki, jakby się zarejestrować i zalogować z drugiego maila, to już głosów nie przyjmują:-(

Anonimowy pisze...

A ja mam 3 skrzynki i z każdej mi przyjęło coś musisz robić nie tak. Spróbuj jeszcze raz pozdrowlenije z południa
Bożeniu jesteś super tyle w Tobie determinacji i wszystko osiągnęłaś sama bez znajomości SUPERRRRRRRRRRRRRRRRR Vader

autorka pisze...

Zamorniku - dzięki za buziole, Twoje prace powalają mnie na kolana, słowo :)

Anonimowy pisze...

GŁOSUJEMY BOŻENIU NA FACEBOOKU :)