poniedziałek, 21 listopada 2011

Buty2 ruszyły

mamy drugiego singla!
Maryla Rodowicz udostępniła na swojej stronie internetowej: www.marylarodowicz.pl drugą piosenkę z płyty "Buty2" pod tytułem właśnie Buty2 :)

Kto lubi bluesa i... Bułata Okudżawę, polubi "Buty2". To blues rasowy, choć słowiański, ze wszystkimi jego atrybutami - zadumą, skrajnym, szorstkawym wokalem i hamondami. Wsłuchajcie się dobrze - tuż, tuż pod skórą tego bluesa pulsuje żyłka Modlitwy Okudżawy. Słowo daję, że pulsuje,
polecam bardzo :)



Buty2
słowa: Agnieszka Osiecka, muzyka: Seweryn Krajewski
wydawca: Universal Music Polska

Upijmy się dziś pastą kiwi,
nie takie rzeczy pijał lud
i żyjmy piękni i szczęśliwi
przy jednym bucie drugi but.

Gdybyśmy byli nie do pary,
to nic mi nie mów, nie pesz mnie,
wystarczy przecież trochę wiary
i już jest dobrze, a nie źle!

ref.
bu, bu, bu, bu, buty dwa, prawy ty, lewy ja...
bu, bu, bu, bu, buty dwa prawy ty, lewy ja...

Popatrzmy w zapomniane nuty
etiudy co się zwie l'amour
i chodźmy naprzód jak dwa nowe... buty
złączone sznurowadłem w chór,
a kiedy nam się wytrą serca
od szarych bruków, twardych dni,
oddajcie, ludzie, nas do szewca
i znów staniemy do tej gry.

ref.
bu, bu, bu, bu, buty dwa, prawy ty, lewy ja...
bu, bu, bu, bu, buty dwa prawy ty, lewy ja...
-

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Buziak Rękawie ;)

autorka pisze...

buziak :)

Marcin MiŚ pisze...

Bożenko jesteś wspaniała:-)))

Anonimowy pisze...

Zygi ten kawałek trochę ciężki i dołujący ale podoba mi się pozdrawiam Bożenko

Anonimowy pisze...

Ciekawy teledysk można tekst przeczytać słucham tej piosenki od wczoraj cały czas - dziękuję Pani Bożenko - serdecznie pozdrawiam Olga

Anonimowy pisze...

To Maryla Rodowicz śpiewa bluesy? Pierwszy raz słyszę

Anonimowy pisze...

Ale masz ucho :) faktycznie tam jest cały fragment Modlitwy nieźle, nieźle pozdrówy Andrzej

Anonimowy pisze...

Rękawku, cieszę się że też dostrzegłaś Okudżawę. Od razu mi się rzucił w uszy w tym fragmencie, potwierdzenie swoich domniemywań znajduję tutaj. :-)
Pozdrowienia lawendowo-malachitowe
P.rz