sobota, 2 czerwca 2012

Rona Nyshliu - nieprzeciętnie piękny umysł

Takie "porażenie" już kiedyś mi się przytrafiło. Ponad 30 lat temu, kiedy usłyszałam Janis Joplin. Od tamtej pory miałam różne fascynacje muzyczne, ale czegoś takiego nie słyszałam.
Kolejny dzień słucham Rony Nyshliu i nadal jestem pod wielkim wrażeniem jej występu na Eurowizji, tego co mówi, w jaki sposób mówi. Rona Nishliu, 26-letnia Albanka - wielki talent, niezwykła świadomość tego, co śpiewa. Z całą pewnością wielka artystka, o nieprzeciętnie pięknym umyśle.
Warto posłuchać - Rona Nyshliu! :)




6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bożeniu, Bożeniu ty zawsze coś wypatrzysz fajna babka skromna pozdrawiam Ar

Anonimowy pisze...

To Maksi
Rona swój występ na eurowizji zadedykowała ofiarom katastrofy w Alabanii zginęło dużo ludzi. Piosenka jest na prawdę przejmująca

Anonimowy pisze...

Miras pozdrawiam
jak nie Janis to Rona, ciekawe głosy, a albanka jeszcze nie gwiazdorzy i rzeczywiście ładna dziewczyna
pozdr Miras

Karol Wasik pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Karol Wasik pisze...

Kto by pomyślał...? W pewnym odległym kraju narodziła się gwiazda. Oby tylko płytę wydała jak najszybciej. Byle ambitną. Myślę, że jej największym atutem jest to, że Rona nie trzyma się niewolniczo zapisu nutowego, tylko pozwala dźwiękom płynąć spontanicznie i zgodnie ze swoim aktualnym nastrojem.

Anonimowy pisze...

Karolu podpisuję się pod Twoimi wpisami obiema ręcami :) i oczywiście podzielam zachwyt Bożeni. A Bozenia ma ucho i nosa do twórców "nietuzinkowych" i mających "coś" do powiedzenia - dziękuję Bożeniu za kolejne kosmiczne doznania. Rona jest oki
Artur