środa, 4 lipca 2012

"Graj Polsko" nieoficjalnym hymnem EURO 2012

wygraliśmy!
My wygraliśmy, bo przecież nie ja sama. Głosowało mnóstwo osób, także koledzy z Gazety Olsztyńskiej i Bożenki z Forum Bożen NK - wszystkim serdecznie DZIĘKUJĘ :)
Konkurs zorganizował portal Muzyczna Strefa. - dziękuję organizatorom.

Nie śpiewam zawodowo i nie zamierzam tego robić. Nigdy też nie będę piosenkarką w dosłownym tego słowa znaczeniu. Piosenki i śpiewanie są oczywiście elementem mojej twórczości, ale to element dodatkowy.
"Graj Polsko!" powstała, żeby wesprzeć Polaków na Euro 2012. Włączyłam się w ten sposób w ogólnonarodowy ruch poparcia Mistrzostw organizowanych przez mój kraj.
Piosenkę nagrałam przy okazji pracy nad płytą "Wystarczy mnie lubić", nie znajdzie się ona jednak na tej płycie. Ale jest dostępna na Youtube.
Premiera płyty odbędzie się 3 sierpnia w Galerii Stary Ratusz w Olsztynie (WBP), w czasie wernisażu mojej najnowszej wystawy fotografii.

i jeszcze jedna, dla mnie bardzo miła wiadomość:
w czasie tegorocznego Pikniku Country w Mrągowie (27-29.07.2012r.) odbędzie się premiera nowej płyty Cezarego Makiewicza pt. "Prawie w oczach".
Tekst tytułowej piosenki jest mojego autorstwa,muzyka Cezary Makiewicz.
Dzięki Czarku i niech Ci się dobrze śpiewa :)


"Graj Polsko!" - produkcja muzyczna Cezary Makiewicz,
chór męski - przyjaciele, ludzie z ulicy, sąsiedzi :)



dobrego dnia!

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

WOW BOŻENIU! GRATULACJE! BEDĘ NA PIKNIKU TO SIĘ MOŻE SPOTKAMY? CAŁUSKI OD GÓRZYSTYCH

Anonimowy pisze...

Piosenka jak piosenka. Bardziej ciekawi mnie Twoja płyta. Gdzie można kupić?

Anonimowy pisze...

Graj Polsko jest w porzo tekst dobry. Ja też czekam na twój debiut śpiewaczy :D do zobaczyska na wernisażu papatulki Aga

zamornik pisze...

hoho widzę, że kariera sie rozwija i marzenia spełniają się pięknie- gratuluję i życzę powodzenia z nową płytą i nową wystawą:)

Anonimowy pisze...

GRATULACJE! Wyłaź z tego lasu, siedzisz tam i siedzisz i ludzkość nie ma z Ciebie pożytku. To znaczy od czasu do czasu ma ale szkoda że tak rzadko Gunia

Anonimowy pisze...

Euro euro i po euro piosenka gicio ale okazjonalna dobre ze nie dałas jej na płytę Zygi

autorka pisze...

fajnie, że tu wpadacie :)
Górzysty - będę w tym roku na Pikniku, to będę się rozglądać - może się spotkamy :)
Anonimie - premiera płyty 3 sierpnia :) i będzie dostępna w Malachitowym Lesie :) i na wieczorach śpiewaczych
Aga - do zo
Zamorniku - wpadaj do lasu, będzie szampan, Marylowe foty no i świetni ludzie :)
Gunia - ludzkość jak będzie chciała to mnie i w lesie znajdzie :)
Zygi - pozdro

Anonimowy pisze...

I ja wpadam jak to ty mówisz wlatam :)
Kobieto kiedy ty zaczniesz żyć?!!! Jak nie piszesz to czytasz jak nie czytasz to śpiewasz jak nie to to cie nigdy nie ma :( a czas dla przyjaciół? Odezwij się do mnie JAROCZY

zamornik pisze...

dzięki Twojej stronie odkryłam Pana Cezarego Makiewicza- czemu ja do tej pory nie słyszałam takiego nazwiska pytam grzecznie???:)