czwartek, 5 kwietnia 2012

hymn na Euro 2012 Graj Polsko!

to już jest prawie powinność - włączyć się w promowanie Mistrzostw Europy 2012.
Konkursy na Hit Euro'2012, na Hymn Euro'2012... kompozytorzy, tekściarze, wokaliści, zespoły - pospolite ruszenie.
Ruszyłam się więc i ja, bo co tak będę bezczynnie siedzieć :)
Piosenka Graj Polsko! znajdzie się jako bonus na mojej nowej płycie CD (czy ja mam jakieś stare płyty CD? :)
zapraszam do słuchania, do wspólnego śpiewania. Tekst pod telewizorkiem :)

Wesołego Alleluja!



Graj Polsko!

Jeden cel, jedna dusza, ryk gardeł
na murawie już biało-czerwoni
jeszcze skrzydła na piersiach złożone są,
ale wzbiją się w niebo jak płomień.

Jeszcze trener ostatnie ma słowo,
złoty puchar i flaga powiewa,
grzmią trybuny, że biało-czerwoni naj...
są najlepsi, więc innych nie trzeba.

Ref.
A ty graj, Polsko graj!
znów będziemy naj!
Wygraj puchar, kibice pomogą, bo...
bo kibiców masz przecież all right!

A ty graj Polsko gra!
Wyjdź na złoty strzał. Zagraj piłkę najlepszą w Europie, bo...
bo potrafisz więc zagraj naj, naj!

Polak Niemiec Rosjanin czy Francuz
wszystkich łączy historia wiekowa
strzał na bramkę i radość zwycięstwa, bo
Euro w Polsce to rzecz honorowa!

Dzisiaj nie ma tu miejsca na słabość
Od Bałtyku się niesie po Kraków,
że jesteśmy najlepsi w Europie, bo...
bo wygrywa się sercem rodaku.
ref.
A ty graj Polsko graj!
Znów będziemy naj!
Graj o wszystko, kibice pomogą, bo...
bo kibiców masz przecież all right!

A ty daj, serce daj!
Roztańcz w sobie świat!
Jak nie cały to świata pół może, lecz
będzie w biało-czerwonym kolorze!


11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

SUPEEEEEEEEER BOŻENIU SUPEEEEER! DAWAJ TO DO RADIA!

Anonimowy pisze...

TO ROGER KRZYCZAŁ I POZDRAWIAŁ :P

Anonimowy pisze...

Kochana pani Bożenko - to strasznie dobra piosenka rytmiczna, dziarska, melodia wpada w ucho, refren graj polsko graj też wpada w ucho gdyby było głosowanie albo konkurs to oddałbym głos na panią Wszelkich łask Bożych zdrowych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych Artek z południowej krainy kamiennej

Anonimowy pisze...

Rękawku, czy to fragment Twojej piosenki słyszałam właśnie w Radio Zet?
Jeśli tak to podpisujemy się wraz z kocicami wszystkimi łapami :)
Enya

autorka pisze...

Roger, Artek - dzięki, dobrych Świąt!
Enya - w Zetce? to możliwe :)

zamornik pisze...

Wow poszłaś po bandzie:) Nie znałam Cię z tej strony znaczy gorliwego kibica. Ja kompletnie się na tym nie znam, ale piosenka mi się podoba- brawka i pozdrawiam świątecznie

autorka pisze...

Zamorniku - dzieki za brawka i wesołego Alleluja!

Anonimowy pisze...

GRJ POLSKO GRAAAJ SWOJE SERCE DAJ! SUPER PIOSENKA NAJ NAJ NAJ NAJLEPSZA :D BRAWO ART

Anonimowy pisze...

Bomba Bożeniu! pozdrawiam Ciebie i twoich bliskich Jerzyk

Anonimowy pisze...

Jak pospolite ruszenie to i ja się ruszę
ale nie jako kompozytor, tekściarz, wokalista
a jako członek zespołu.

Jaki zespół?
Zespół miłośników Twojej twórczości
i
Zespół na Twój hymn głosujący.

PApatki śle - Bożena Super.

autorka pisze...

ART, Jerzyk, Super - pozdrawiam :)