środa, 4 marca 2009

początek



Założyłam bloga.
jenyyyy... :)
Bożena

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ahoj Bożenko! Dodaję Twój blog do ulubionych, bez dwóch zdań! Uściski i dozo! :)

DJ Kot

Anonimowy pisze...

nareszcie!!!

muszę Ci powiedzieć RękawQ, że na moim blogu z założenia nie ma linków... ale... zresztą zobacz sama ;P ściskam!

maĆko vel wwwlodzimierz

Anonimowy pisze...

Kochaniutka, teraz to mnie nie wypędzisz z malachitowego! Wybiorę sobie jeden malachitowy krzaczek, przycupnę pod nim i pogapię się. No po prostu będę...bo mi tu dobrze!

Anonimowy pisze...

gdyby jeszcze (Rę)kawę dawali co nie Yarek?

pozdr.


p.s. Bożeniu koniecznie napisz o babeczkach :*

maĆko

Anonimowy pisze...

No, wreszcie....:)
Powodzenia!

Anonimowy pisze...

Noooo, Rę-kawka kawka zawsze:)

autorka pisze...

jeszcze żebym umiała księgę gości założyć, to nie byłoby nam tak ciasno :) na razie kawę na parapecie zostawiam :)

Anonimowy pisze...

...może jeszcze przerzucisz się na blog.interia.pl ;>? tam jakby mniej zbędnych bajerów.. :/ i KG jak malowana...

autorka pisze...

kręciłam, motałam i chyba jakiś substytut załozyłam - zapraszam na kawę do CAFEpolana :)

Anonimowy pisze...

lasek i owszem przepiękny, już mi się tu podoba:)i nikt mnie z niego nie wyrzuci.Buziaki na dluuugo
zamornik

Krzysztof Urbanowicz pisze...

Brawo, trzymam kciuki!

Krzysztof Urbanowicz pisze...

Może przydałby się jeszcze na prawej kolumnie widget "Obserujący"?