czwartek, 3 listopada 2011

polski optymizm i grzybki Zamornika

— O! - rozdarłam się na całą redakcję. — Będzie Światowy Dzień Życzliwości!
— Skąd wiesz? - spytała bez entuzjazmu koleżanka Anka.
— Gdzieś przeczytałam — Światowy Dzień Życzliwości i Pozdrowień!
— Eee... w Polsce się nie przyjmie...
— Ale to dopiero 21 listopada.
— I tak się nie przyjmie...

Ja jednak myślę, że już się przyjął. Dziś rano odebrałam paczkę od Zamornika, a w paczce... grzybki. Ręcznie dziergane muchomorki prosto na choinkę. Są wspaniałe! Piękana będzie choinka, życzliwe święta!

życzliwe muchomorki Zamornika :)

4 komentarze:

zamornik pisze...

oooo! jeżeli taki dzień ogłoszą to ja pierwsza wchodzę w to:)życzę,żeby się ładnie bimbały na drzewku- pozdrówka

Anonimowy pisze...

pięęęęęękne, ale wolałabym w occie:-)

autorka pisze...

ale to muchomorkiiiii :)

Anonimowy pisze...

Aleksandra
Ale piękne grzybki :P