poniedziałek, 31 października 2011

Biedronka - Agnieszka Osiecka

przy okazji nagrywania nowej płyty, Maryla Rodowicz opowiedziała na swoim blogu ciekawą historię. Otóż od jakieś czasu jej działaniom towarzyszy biedronka. Po raz pierwszy biedronka pojawiła się, kiedy jeszcze żyła Agnieszka Osiecka. Wtedy biedronka spacerowała po białym fortepianie Jacka Mikuły.
Nowy album "Buty2" zawierać będzie niepublikowane, odnalezione przez Marylę teksty Agnieszki. Maryla do współpracy znowu zaprosiła Jacka. I kiedy tak sobie pracowali, na teczce, w której były odnalezione teksty usiadła biedronka. Usiadła i była. Jakby pilnowała, jakby nad nimi czuwała. To tak w wielkim skrócie.
Historia wydała mi się warta opisania. Napisałam więc wiersz i wymyśliłam, że najlepiej będzie do niego pasować jakiś chillout. I znalazłam Gotta End It (Chill Out Trip Hop Instrumental). Nałożyłam swój recytatyw i tak oto powstała "Biedronka"
Zawieszam ją w czas zaduszkowej zadumy. Biedronka zamiast znicza :)
tylko bardzo proszę słuchać przez słuchawki albo wrzucić na kolumny, inaczej urżnie basy albo nawet zacznie dudnić :)


"Biedronka"



fortepian biały



fortepian biały


biedronka? biedronka


fortepian biały


biedronka


biedronka - ołówek śmiały!



biedronka, biedronka


biedronka, biedron
ka


czerwona teczka - biedronka




biedronka - świata kropeczka


biedronka



białe klawisze
coś piszesz?!


nie słyszę!





biedronka - duszek


myśli okruszek 


biedronka, biedronka 


fortepian biały



doskonały! 



biedronka - orzeł 

doskonały!



biedronka - orzeł doskonały!




biedronka, 


biedronka
 



biedronka - orła reszka


biedronka





biedronka


biedronka - orła reszka



biedronka - reszka, 

reszka!



Agnieszka!


biedronka, biedronka...

5 komentarzy:

zamornik pisze...

nowa odsłona Bożenki? najpierw zdziwienie, potem wsłuchałam się i ...kurcze podoba mi się takie...czy ja wiem co to? nie znam się chyba nic z nic:) ale i tak świetnie brzmi.

Anonimowy pisze...

A może mi powiesz Bożenko czego nie umiesz zrobić? Jestem pełna podziwu dla talentu, determinacji w działaniu i pracowitości. "Biedronka" bardzo podoba mi się "orła reszka" Pozdrawiam Irena

autorka pisze...

Zamorniku ja też nie wiem co to jest :) Ale musiałam to zrobić, bo tak mi ten fortepian biały nie dawał spokoju, wierciła się w głowie biedronka, że musiałam :)
Irenko - wczoraj zreperowałam kran w łazience, jenyyy... ciekł i ciekł chyba od stycznia i w końcu go roszrajbowałam i już. Nie cieknie :)

Anonimowy pisze...

Rękawku, pokłony za biedronkę i dzięki, pozdrawiam ewa 2x

Anonimowy pisze...

"biedronka - orzeł doskonały
biedronka - orła reszka"
Rozumiem to jako dwoistość ludzkiej natury że z jednej strony potrafi być jak orzeł wspaniały a z drugiej strony jest jednak małą biedronką drugą stroną monety, reszką orła. Jeśli tak to fajnie to wymyśliłaś
Warszawa na Ciebie czeka wiesz co mam na myśli :P