czwartek, 17 listopada 2011

pieśń miłości

Mamy singla!
Maryla Rodowicz udostępniła singla zapowiadającego nowy album "Buty2". Autorką tekstów wszystkich piosenek jest Agnieszka Osiecka. Teksty te nigdy nie były publikowane. Maryla znalazła je w swoich archiwach i postanowiła nagrać. Do współpracy zaprosiła m.in. Seweryna Krajewskiego.
Piosenka na singlu nosi tytuł "Pieśń miłości".
Zapraszam do wysłuchania:



premiera albumu "Buty2" 25 listopada :)

Pieśń miłości/
słowa: Agnieszka Osiecka, muzyka: Seweryn Krajewski

Męka, męka, mówię wam,
kiedy człowiek żyje sam.
Nie chce się pić, nie chce się jeść
i na słońcu więcej plam!

Męka, męka, ale cóż,
kiedy człowiek pożył już
ma dosyć kłamstw, milczących dni
kaleczących słów jak nóż.

Boże!
Jak ja rzucam nożem,
dowiesz się potworze,
kiedy przyjdzie czas.
A na razie, może, jest nam nie najgorzej,
więc się ze mną ożeń,
zanim karty pójdą w tas.

Męka, męka, bo kto wie,
czy gdzieś żyją dusze dwie,
co wiedzą jak zachować smak
i ocalić cały wdzięk.

Męka, męka, ale ja
póki życie jeszcze trwa
radziłabym przy sercu twym
moje serce mieć jak rym.

Boże!
Jak ja rzucam nożem,
dowiesz się potworze,
kiedy przyjdzie czas.
A na razie, może, jest nam nie najgorzej,
więc się ze mną ożeń,
zanim karty pójdą w tas.


projekt okładki: Andrzej Pągowski

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nastawiłem się na na naprawdę dobry tekst a czytam rymy częstochowskie. Nie podoba mi się, Boże, jak mi rośnie zboże, rośnie na ugorze itd, itp Ar

autorka pisze...

Ar - kochany, zmienisz zdanie po wysłuchaniu. Wpadaj na www.marylarodowicz.pl - na stronie startowej włączy się samo, częstochowa znika w głosie :) słowo, obiecuję, że zmienisz zdanie.

Anonimowy pisze...

Świetna kompozycja.Piękny tekst Agnieszki i magiczna melodia Seweryna to jest na co czekałem.Skoro Maryla Rodowicz wydaje płytę z tekstami nieznanymi Agnieszki to mógłby to zrobić Seweryn i też wydać taką płytę.Na pewno posiada jakieś nieznane teksty do których nie dopisał jeszcze melodii.

autorka pisze...

tak, tak, melodia rzeczywiście piękna :)

Anonimowy pisze...

Nie zmieniłem zdania -Ar

Anonimowy pisze...

Wstyd mi się przyznać ale jednak miałaś rację. Maryla tak śpiewa te słowa że w końcu mnie przekonała :P
serdecznie ciebie pozdrawiam Ar

autorka pisze...

nie wstydź się - pozdro z lasu :)