poniedziałek, 20 lutego 2012

szampan, truskawki i "Baletnice i tancerze..." w MOK Olsztyn

w sobotę odbył się wernisaż wystawy "Baletnice i tancerze, bo maki nie są jedynie kwiatami". Portal "Olsztyn24" dobrze opisał spotkanie, więc się nim wyręczę :) Zapraszam do przeczytania relacji i obejrzenia zdjęć

KLIKNIJ TU ---> OLSZTYN24

ja ze swojej strony dodam, że przyszło mnóstwo przyjaciół, wieczór był bardzo udany, za co dziękuję prowadzącej spotkanie Małgosi Sadowskiej oraz organizatorowi - Miejskiemu Ośrodkowi Kultury w Olsztynie.
Wernisaż odbył się w haloGalerii, miejscu, o którym zawsze marzyłam :) halo Galeria mieści się w niedawno odnowionej (2008 r.) pięknej Kamienicy Naujacka przy u. Dąbrowszczaków w Olsztynie.
Wystawę "Baletnice i tancerze, bo maki nie są jedynie kwiatami" można oglądać do 5 marca.
przygotowanie zdjęć do produkcji Adam Jakub Bertrand

fotoreportaż: autorzy zdjęć: Anna Hac, Barbara Zysman, Szymon Celiński, portal Olsztyn24


tuż po wschodzie i po zachodzie słońca


anioły mieszkają w makach, a maki są diabłami :)


dostałam... maki :)


tłumaczę, co chciałam pokazać, nie mogę się powstrzymać i tłumaczę :)


no i tłumaczę :)


opis osoby :)

na ścianie


i na ścianie


szampan i truskawki :)


przybyli goście :)

i słuchają...

a ja mówię...


i mówię :)


wieczór prowadziła Małgosia Sadowska - dziękuję :)



nic nie wiem, nic nie wiem :)


życiorys zazwyczaj snuje mi się za plecami :)


tomik "Da się żyć" - wydawnictwo ElSet Olsztyn


z Elą Skórą, wydawcą tomiku "Da się żyć" - dziękuję :)


rozmowy, rozmowy...


śpiewam



i śpiewam...


i sobie śpiewam :)


goście byli wytrwali

dziękuję :)



5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bożeniu, rozwijasz się w tempie rakiety atomowej :P. Piszesz, śpiewasz, masz cudowny kontakt z publicznością. Galeria w MOKu pękała w szwach!!!! Ludzie stali na na schodach.
A w dodatku taka jesteś skromna, nie zmieniaj się nam!!!!! serdeczne całuski - Sławka

Anonimowy pisze...

Marek,Potwierdzam i jestem świadkiem że spedziłem wspaniały wieczór z Tobą i Twoją twórczością. Każde spotkanie jest inne - gratuluję Marek

zamornik pisze...

brawka brawka, a że niby Ty skromna jesteś??? no cóż... taka prawda i tylko dziwię się,że tak brylujesz wśród tłumów, bo z tej strony to jakoś Cię niekoniecznie kojarzę:) Kto Cię tam wie???!!!Widać ludzie się zmieniają i to na dobre- oby tak dalej to może w końcu dojedziesz kiedyś na dalekie południe-pozdrówka

wiara petrowa pisze...

pozdrawiam, bozenko!jestes wspaniala,wszystko ci sie udaje!!!!!

Anonimowy pisze...

Marzę, by kiedyś móc wejrzeć w głąb tego tomiku!
Pozdrowienia poznańskie
P.Rz