wtorek, 18 lutego 2020

"Słowo i dźwięk" - relacja ze spotkania w Książnicy Polskiej w Olsztynie

17 lutego 2020 roku, w ramach VII Dni Seweryna Pieniężnego na Warmii i Mazurach, spotkałam się z Czytelnikami w Książnicy Polskiej (Scena Literacka).

Spotkanie prowadził Andrzej Cieślak, prezes Oddziału Związku Literatów Polskich w Olsztynie. Organizatorem spotkania było ZLP.
Opowiadałam o czasach mrągowskich, a nawet wczesnym dzieciństwie. Okazuje się, że Andrzej (prowadzący) pochodzi z Hrubieszowa. To niecałe 50 km od miejsca, gdzie u dziadków spędzałam wakacje. Zatem ziomal :)
W czasie spotkania przeczytałam fragmenty swoich opowiadań, zaśpiewałam też swoje ballady. Było miło i serdecznie.
Udział w VII Dniach Seweryna Pieniężnego to dla mnie wielkie wyróżnienie.
Dziękuję za zaproszenie.
Relacja ze spotkania ukazała się na stronie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich.
https://sdpolsztynpl.wordpress.com/2020/02/17/bozena-kraczkowska-slowo-i-dzwiek/

VII Dni Seweryna Pieniężnego na Warmii i Mazurach organizuje Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich w Olsztynie.

i kilka zdjęć

od lewej:
ks. Ireneusz Burski (prezes olsztyńskiego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, organizator VII Dni Seweryna Pieniężnego), ja i Andrzej Cieślak (prezes olsztyńskiego ZLP)

spotkanie prowadził Andrzej Cieślak

Scena Literacka w Książnicy Polskiej





śpiewam :)
17.02.2020 r. Książnica Polska, Scena Literacka


Brak komentarzy: