środa, 26 lutego 2020

zaproszenie na benefis w Gietrzwałdzie - Autorska zmienność

Serdecznie zapraszam na spotkanie 28 lutego (piątek), Centrum Kulturalno-Biblioteczne w Gietrzwałdzie, ul. Kościelna 1. Zaczynamy o 18.00.

Zaprosiłam wspaniałych muzyków m.in. znanego barda - Tomka Saleja. Wieczór poprowadzi Robert Lesiński, dziennikarz Radia Olsztyn.
Zagramy bluesa, zaśpiewamy pieśni autorskie, będziemy rozmawiać, cieszyć się wspólnym czasem.
Spotkanie nazwałam "Autorska zmienność" bo zmienne mam formy działania, zmienne bardzo życie, zmieniam miejsca, poznaję wspaniałych ludzi. I wszystko to robię autorsko :)
Wiem też, że ci wspaniali ludzie szykują dla mnie niespodzianki. Jak na benefis przystało 😊

"Autorska zmienność" zakończy mój jubileuszowy rok 20-lecia pracy twórczej.
Zapraszam



Brak komentarzy: