wtorek, 31 grudnia 2013

Purpurowe Gniazdo w Sp 32 w Olsztynie


19 grudnia spotkałam się z uczniami kl. III "c" w Szkole Podstawowej nr 32 w Olsztynie.
A kilka tygodni wcześniej miałam przyjemność być w tej szkole. Pisałam artykuł i wówczas rozmawiałam z panią dyrektor Ewą Kamecką. Wtedy oczywiście nie wiedziałam, że niedługo znowu się spotkamy.
Spotkanie zorganizowała Pani Danuta Machińska udostępniając mi na ten czas swoje miejsce za katerą nauczycielską :)
Przypomniałam sobie stare dobre czasy, kiedy byłam nauczycielką w pewnej białostockiej szkole podstawowej. Ale to trwało krótko, chyba rok... Białystok jest pięknym miastem - pałac Branickich i park wokół niego, ul. Lipowa... Wzięło nie na wspomnienia.
W SP 32 jest wspaniała atmosfera i chętnie tam wrócę, może z kolejną książką...
Fot. Danuta Machińska
zasiadłam za nauczycielską katedrą

byli z nami Marcysia i Marcel :)

ilustracje by Kamila Stankiewicz

rysunki dzieci

wystawa

autografy...

spełniło się moje marzenie - dzieci czytają Purpurowe Gniazdo :)


2 komentarze:

zamornik pisze...

I niech czytają jak najwięcej:) a Twoja kariera za katedrą to faktycznie krótki epizod- widać pisane Ci były wyższe cele! Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego naj naj na Nowy Rok

autorka pisze...

dziękuję Zamorniku i życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym 2014 Roku!
robisz takie piękne rzeczy, więc niech Cię ochota i talent nie opuszczają!