wtorek, 2 czerwca 2015

Purpurowe gniazdo w Szkole Podstawowej nr 32 w Olsztynie

20 maja 2015 r., na zaproszenie uczniów klasy III a i ich nauczycielki, pani Agnieszki Postek, byłam z Purpurowym gniazdem w SP 32 w Olsztynie. Rozmawialiśmy o książkach - jak powstają, z czego powstają, z jakich elementów, kto to taki autor, ilustrator, wydawca.
Nie było to typowe spotkanie autorskie, a raczej lekcja. Poprowadziłam w tym dniu, w klasie III a lekcję, byłam przez 45 min. nauczycielką :) i przypomniały mi się czasy białostockie, kiedy rzeczywiście byłam nauczycielką
Fajne czasy.
Uczniowie z tej III klasy zadawały mnóstwo ciekawych pytań. Starałam się odpowiedzieć na wszystkie :)
Bardzo dziękuję pani Agnieszce Postek za zaproszenie, zawsze się cieszę, kiedy Purpurowe gniazdo idzie do dzieci.
A to spotkanie było już moim drugim spotkaniem z uczniami tej szkoły :)

jedno zdjęcie, bo więcej nie mam, fot. Agnieszka Postek



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ty cały czas w pracy podziwiam i całuję Mar