niedziela, 21 czerwca 2015

w BAT Studio nagrywanie "Czwartej"

Do współpracy przy nagraniu "Czwartej" zaprosiłam Kasię Bobrycką. Pewnego dnia usłyszałam jej wersję At Last Etty James i pamiętam, że pomyślałam: jenyyy niezły głos, naprawdę. Kasię znam także z pracy, razem pracujemy w Gazecie Olsztyńskiej. WIĘC kiedy zaczęłam przygotowania do nagrań, od razy pomyślałam o Kasi. Kasia przyjęła moje zaproszenie i oto kilka zdjęć z pracy w BAT Studio.
Lubię wesołych ludzi, lubię ludzi, którzy potrafią mnie rozbawić, Kasia Bobrycka do takich osób należy :)
fot. Beata Szymańska

Kasia potrafi mnie rozbawić :)


Michał Bagiński, producent "Czwartej", aranżer, super muzyk





3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo ładne zdjęcia na luzie uśmiechnięte szczęśliwe piękne kobiety, całuje Was moje kochane. Mar

Anonimowy pisze...

Bożeniu to cała TY! Zawsze uśmiechnięta szafirowymi oczami, naprawdę pięknie! Dozobaczyska niedługo kochaniutka - to napisałem ja Zygi ZONK :P

zamornik pisze...

bawcie się dziewczęta dobrze i nagrywajcie co tylko się da:) buziaki