czwartek, 18 czerwca 2015

Czwarta Anny Zamory

Kilka tygodni temu zaczęłam pracę nad piosenką Czwarta. Piosenka będzie chyba zapowiedzą kolejnej mojej, właśnie czwartej płyty autorskiej.
Nagrywamy z Michałem Bagińskim w jego BAT Studio w Olsztynie.
Do współpracy zaprosiłam świetną wokalistkę Kasię Bobrycką. Kasia wywodzi się z ostrego rocka, ale też świetnie się czuje i brzmi w balladzie jazzowej. Kasia zaproszenie przyjęła. Co nam z tego wyjdzie? Się zobaczy :)
dzisiaj Kasia nagrywała swoje wokale, noooo.... ciekawie to brzmi, wpadła też Beata Szymańska i zrobiła kilka profesjonalnych zdjęć. Producentem całego zamieszania jest Michał Bagiński :)
O postępach "Czwartej" będę pisać na bieżąco :)

a kilka dni temu Ania Zamora nagrała i przysłała mi własną wersję tej piosenki. Tekst umieszczony na moim blogu tak jej się spodobał, że napisała do niego swoją muzykę. Podaję link na piosenkę "Czwarta", muzyka i śpiew: Ania Zamora, słowa: Bożena Kraczkowska

https://app.box.com/s/ko6ymqk6h45pof5ept2aap8crm4c19jw

I to nie jest Ani ostatnie słowo, zapowiedziała, że jesienią też wchodzi do studia i nagra m.in. kilka innych piosenek z moim tekstem :)
cieszę się :)



Brak komentarzy: