piątek, 22 kwietnia 2022

Nie żyje Ewa Michałowska, piękny człowiek, świetna reportażystka

10 kwietnia 2022 r. zmarła Ewa Michałowska ❤ 

Piszę o tym dopiero teraz, bo nie umiałam i nadal trudno mi to zrozumieć, przyjąć do wiadomości.

Ewa była dziennikarką, reportażystką Polskiego Radia, laureatką Złotego Mikrofonu - najwyższej nagrody radiowca.

Znałam Ewę, gościłam ją u siebie w domu,kiedy robiła o mnie reportaż do Trójki. Nazywała siebie Kurą, bo kochała kury. Do przyjaciół też tak się zwracała: - Co u ciebie kurko? - pytała na powitanie.

Kochała kury do tego stopnia, że na studiach zamiast psa miała właśnie kurę. 

Kiedyś, w prezencie podarowałam jej obraz namalowany specjalnie dla niej - portret kury.

Ewa kochała krótkofalarstwo, a jej znakiem był KuraSP5HEN.  

Wrażliwa na ludzi i zwierzęta, pasjonatka podróży. Samotnie przemierzyła 40 stanów USA. 

Na zawsze będziesz w moich sercu, a Twoja praca, reportaże nadal opowiadać będą ludziom świat ludzi i tego, co jest na Ziemi ważne.  

Żegnaj Ewuniu - kolorowa, kochana Kurko, dziękuję Ci za długie rozmowy, za to że byłaś przy mnie w trudnych chwilach. 






Brak komentarzy: