piątek, 15 kwietnia 2022

Otwarte Zeszyty nr 2 Gietrzwałd Literacki

 7 kwietnia 2022 r. w CKB w Gietrzwałdzie odbył się wieczór poetycko-muzyczny Klubu Literatów, który miałam przyjemność prowadzić od 2018 r. 

Było to też moje osobiste pożegnanie z klubowiczami, z naszymi fanami i z CKB, gdyż z dniem 31 marca zakończyłam pracę w CKB w Gietrzwałdzie.

Był to nasz trzeci wspólny koncert. Pandemia zniweczyła wiele planów, teraz wojna w Ukrainie. Wszystkimi targają niepewność, lęk co będzie jutro, ale trzeba pracować, nie rezygnować z życia.

Wieczór rozpoczął Paweł Jarząbek, dyrektor CKB, ja prowadziłam całość. Klubowicze czytali wiersze, które ukazały się drukiem w drugim numerze Otwartych Zeszytów. Nie zabrakło autorskiej piosenki. Na scenie wystąpiła grupa Na szóstym progu w składzie: Małgorzata Sendela (kubowiczka), Janusz Sendela, Jacek Sępkowski oraz soliści: Agnieszka Zabłocka, Vito Castillo.  

Grupę Klubu Literackiego w CKB w Gietrzwałdzie tworzyli: Anna Bagińska, Vito Casitllo, Małgorzata Sendela, Agnieszka Zabłocka i ja, jako prowadząca :)

i kilka zdjęć z tego wydarzenia autorstwa Kingi Nadolskiej


   

Klub Literacki Gietrzwałd Literacki od lewej: Vito Castillo, Aga Zabłocka, Małgosia Sendela i ja

nasi przyjaciele i słuchacze 


Agnieszka Zabłocka i Janusz Sendela

VitoCastillo

od lewej: Jacek Sępkowski, Małgosia Sendela i Janusz Sendela, czyli Grupa na szóstym progu


ja

kwiaty, kwiaty :) Gietrzwałd, 7 kwietnia 2022 r.

Dziękuje za wspaniałe cztery lata spędzone wśród pięknych ludzi i w cudnym miejscu
Ja wprawdzie idę dalej, ale z pewnością będę do Was wpadać na kawę ☺ 




Brak komentarzy: