sobota, 30 kwietnia 2022

Tajemnica studni babci Augusty film promocyjny

Moja nowa książka "Tajemnica studni babci Augusty" jest już w sprzedaży (także w formie eBooka) na stronie: zaczytani.pl

A kilka dni temu w Ostoi Idea nagraliśmy film promocyjny. Nie wiedziałam, że reżyser i producent Łukasz Pączkowski (712.pl) wymyślił sobie, że to ja mam być jego główną bohaterką :)

Najpierw kilka słów o miejscu - Ostoja Idea znajduje się na pograniczu Warmii i Mazur w prastarej dolinie rzeki Pasłęki, w otoczeniu rezerwatu Ostoja bobrów. Już sam dojazd zrobił na mnie ogromnie wrażenie. A dojechać nie było łatwo. To znaczy dla mnie nie było łatwo, bo zgubiłam się ze dwa razy, ale potem... no ludzieeee. Jeśli szukacie miejsca odludnego, skąpanego w naturze to Ostoja Idea jest dla Was! To tylko 4 km od Gietrzwałdu. 

Gospodarze fantastyczni. Kawa, pogaduchy i na plan :)

Łukasz miał swój scenariusz, więc po czterech godzinach, w pełni zachodzącego słońca materiał był nagrany. Na pożegnanie herbata z miodem gryczanym i powrót. 

Wijąca się droga, kurz migocący złotem w świetle zachodzącego słońca - bezcenne. 

reżyseria i produkcja: Łukasz Pączkowski 

realizacja: studio 712.pl 



link do filmu na YOUTUBE

Brak komentarzy: