środa, 13 czerwca 2018

Pamiętajmy o Osieckiej i Byłam sama, jestem sama

to były dwa bardzo fajne dni w stolicy.
Lubię Warszawę, więc chętnie wpadam. Polecam hostel Kanonia na starym mieście, czas tam spędzony zawsze jest dobrze spędzonym czasem :)
Tym razem jednak przygarnęła mnie Agrykola. Super miejsce, fajny klimat. Stąd do radia dwie minuty.

21. edycja Pamiętajmy o Osieckiej. Próby i przesłuchania odbywały się w Muzycznym Studiu Polskiego Radia im. Agnieszki Osieckiej.
Kiedy rok temu odwiedziłam Trójkę, przez myśl mi nie przeszło, że zaśpiewam na tej scenie. Ale właśnie wczoraj zaśpiewałam. Wspaniałe wrażenia, piękni, młodzi, zdolni ludzie. No i moje ulubione buraczki w radiowym barze. Nieocenione!

to zdjęcie z mojego pierwszego pobytu na scenie, w sierpniu 2017 r.



a to już z wczoraj - dodam tylko, że mikrofon aż dwa razy przemówił i powiedział: Kraczkosiu, nie śpiewaj 😄
oto dowód



no ale ja uparta jestem. A poza tym, skoro już tam byłam, to jak nie skorzystać z okazji i nie zaśpiewać? Pewnie, że zaśpiewałam!

kilka zdjęć i filmik by Małgorzata G.
Małgosiu - dziękuję za opiekę :)