czwartek, 12 lipca 2018

Śpiewy Słowiańskie, początek

rodzi się nowy projekt, na razie pod nazwą Śpiewy Słowiańskie. Inicjatorką i prowadzącą jest Monika Stępień, pisarka i animatorka kultury (Olsztyński Klub Literacki).
 Pomysł śpiewów bardzo mi się spodobał, więc weszłam w projekt z biegu, bez myślenia.
Pierwszy warsztat z wielogłosu słowiańskiego odbył się w plenerze, 7 lipca 2018 r. w lesie Karola, naprawdę niezły odlot. Jak okiem sięgnąć las. Śpiewaliśmy wschodnie pieśni, ćwiczyliśmy oddech.
Po pracy ognisko i jego atrakcje. A ja bardzo lubię ogniska. Grupę stanowią głównie bywalcy Klubu Literackiego, ale Monia będzie nas rozszerzać, a potem łączyć z innymi muzykami.
Jestem bardzo ciekawa, co powstanie i gdzie odbędzie nasz pierwszy koncert. Bo że powstanie i że się odbędzie to pewne :)
kilka zdjęć z pierwszych śpiewów

 śpiewy słowiańskie wielogłosowe



po śpiewach ognisko

 Karol i jego gitara
 z Agnieszką Kurlendą (malarka), z tyłu - Marta Pietraszun (pisarka)


cała grupa Śpiewy Słowiańskie, od lewej:
Karol (Bolek Lolek), Agnieszka Kurlenda, Piotr Bińkowski, Michalina Janyszek (szefowa OKL), 
ja, Justyna Artym, Marta Pietraszun, Monika Stępień (inicjatorka śpiewów)

kolejne spotkanie już 14 lipca ;)