poniedziałek, 12 listopada 2018

Miłość - Czas Honoru / Chajdecki & Kraczkowska

12 listopada - Świętujemy Niepodległość!

Koncert Czas Honoru - "Miłość" - pieśń wykonana przez Kaję Mianowaną i Krzysztofa Iwaneczko
tekst: Bożena Kraczkowska
muzyka: Bartosz Chajdecki




MIŁOŚĆ

Jakie oczy wtedy miałeś: czarne czy zielone?
Jakie oczy wtedy miałeś, a może brązowe?
Nie pamiętam twoich oczu - może były piwne...
Nie pamiętam – ach, czy to dziwne?

Jakie niebo wtedy było: błękitne czy białe?
Jakie niebo wtedy było no... nie pamiętam wcale.
Jakie niebo, jaka ziemia? – pytania naiwne.
Nie pamiętam – ach, czy to dziwne?

ref.
Patrz - jestem tu i cała dla ciebie
Patrz - jestem tu i jestem twym niebem,
i jestem twym światem, i trawą, i ziemią,
i ludzie tego nie zmienią.

Patrz - jestem tu i tak zakochana
Patrz - jestem tu miłością pijana
i jestem muzyką, i jestem twym cieniem,
i sama tego nie zmienię.

Jakie włosy wtedy miałaś: żółte czy różowe?
Jakie włosy wtedy miałaś może kasztanowe?
Nie pamiętam twoich włosów, może były krótkie.
Nie pamiętam – ach czy to smutne?

A pogoda jaka była w twej duszy szalonej?
Czy na trawie suchej stałaś czy na przemoczonej?
Jakie oczy wtedy miałaś - jasne, czy też chmurne?
Jaką minę? Może durną?

ref.
Patrz - jestem tu i tak zakochany
Patrz - jestem tu miłością pijany
i jestem muzyką, i jestem twym cieniem,
i sam tego nie! Nie zmienię!