piątek, 16 sierpnia 2019

lot balonem z mistrzem Polski Dariuszem Brzozowskim :)

I poleciałam.
Balonem.
Matko kochana co za emocje!
Szczególnie, że chmury, może i są moim ulubionym miejscem, ale żeby zaraz na nich siadać?  😉

 Pilotował nas najlepszy w Polsce baloniarz - Darek Brzozowski - rekordzista Polski (klasa balonów AX-12), który w 2014 r. wzniósł się na wysokość 11 125 metrów do stratosfery! Tak, tak, ponad 11 km. Do dziś rekord nie został pobity.
My lecieliśmy właśnie tym "rekordowym" balonem, a jest to największy balon w Polsce. Na pokładzie, znaczy w koszu, było 20 osób. 

Wczoraj pan Darek wyniósł nas na wysokość 2 tysięcy metrów! Widoki zapierające dech. Do tego stopnia, że tę wysokość spędziłam z nosem w dnie kosza. Wszyscy mnie bardzo wspierali, a i zabawa przy tym była przednia. Leciała z nami także... żaba, więc towarzystwo na dnie miałam wyborne 😀
Jak żaba weszła do kosza? Nikt nie wie, ale że weszła, to fakt. Żaba też mnie wspierała.
Lot trwał dwie godziny.
Lot balonem był prezentem urodzinowym od przyjaciół. O ile przed lotem miałam wątpliwości, to oczywiście po miękkim i spokojnym lądowaniu na polu koniczyny - już nie.
Kochani - wielkie dzięki! Było wspaniale 💖 






start w Krzyżanach (Mazury)


żeby nie było, że nie byłam 😀

 Ryn


Mazurskie geoglify 😊



Ponad chmurami! wysokość 2 tysiące metrów!





Grzywka lasu 😀

 geoglifów ciąg dalszy 



brokuły?
dogonił nas puszek

 koledzy, drużyna niebieska, ja byłam w czerwonej
 nasz cień nas nie odstępował 

 Lądowanie, widać otwartą czaszę, 



Balon rekordzista był ogromny



pomagamy zwijać balon


i to już koniec
balon w pokrowcu 😀

dziękuję za lot ku stratosferze











Brak komentarzy: