poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Raz do Roku w Gietrzwałdzie - relacja

Festiwal odbył się zaledwie tydzień temu, a już tyle się wydarzyło i szykujemy się do Spotkań Warmińskich. W międzyczasie byłam nad Bałtykiem. Było tak jak lubię, więc urlop bardzo udany.

Jeśli chodzi o relację z Raz do Roku, to ograniczę się do podania Artystów, bo sama brałam udział w koncercie i z nerwów niewiele pamiętam. 😀
widzowie mówili, że było super i ja im wierzę.
27 lipca 2019 r. na scenie amfiteatru w Gietrzwałdzie wystąpili (kolejność alfabetyczna): Rajmund Bartenbach z Torunia, Wojtek Gęsicki z Ciechanowa, Tomek Gul z zespołem Wielkie Nieba z Lubawy, Katka Kotecka z Rzeszowa, Bożena Kraczkowska z Olsztyna, Olga Leszczyńska z Gdańska, Magdalena Łowkiel z Barczewa, Robert Marcinkowski z Krakowa, Włodek Mazoń z Krakowa, Radek Partyka z Myślenic, Tomek Salej z Olsztyna, Małgorzata i Janusz Sendela z Gietrzwałdu. 
Przyszła, niestety, pora na przerobienie mojej gitary. A może właśnie stety. 
Krzysiowi dziękuję za pożyczenie instrumentu. Serduszko dla Krzysztofa Lewandowskiego, Tomka Salej i Pawła Jarząbka. 💗
Pawłowi Jarząbkowi dodatkowo dziękuję za stawianie mnie do pionu i mobilizowanie do występów.   
Fot. Róża Ilek   


   na scenie w Gietrzwałdzie 

z Pawłem Jarząbkiem
dyrektorem GOK-u

Pamiętajcie o ogrodach 
scena finałowa czwartej edycji Festiwalu Raz do Roku w Gietrwałdzie 2019 

a już 10 sierpnia zapraszam na 14. Spotkania Warmińskie w Gietrzwałdzie. W piątek na scenie amfiteatru zagrają Chłopcy z Placu Broni.
Natomiast w sobotę gościć będziemy Czarka Makiewicza z zespołem Koltersi.

Zatem dzieje się, kręci, mnóstwo wspaniałych ludzi, i zupełnie zapomniałam, że w tym roku wyszły moje dwie książki. Czy to normalne? Ha, ha 😀




Brak komentarzy: