niedziela, 27 października 2019

Spotkanie w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Osztynej_relacja


Spotkanie odbyło się 22 października 2019 r. w ramach Dyskusyjnego Klubu Książki w WBP w Olsztynie, a rozmawialiśmy o moich książkach: Czubku i Operacji Dexter. Zaśpiewałam też „Taka piękną noc” (muzyka Don McLean). To moja wersja piosenki Vincent. Obejrzałam film „Twój Vincent”, gdzie na końcu Lianne La Havas śpiewa właśnie Starry, starry night.  I tak mnie to urzekło, że od razu napisałam swój tekst. I 22 października zaśpiewałam:

Taka piękna noc, gwiazdy nad miastami drżą
Chmury nad polami lśnią
Wpatrują się w ametystowy świt…

Teraz dobrze wiem, co powiedzieć chciałeś mi
o tym jak się czujesz kiedy noc
wylewa rzeką słońc!
Jednak nie słyszałam twoich słów.
Być może teraz - tak.

Bardzo dziękuję organizatorom - dyrektorowi WBP Andrzejowi Marcinkiewiczowi, który spotkanie otworzył, Adriannie Walendziak  - koordynatorce, która cierpliwie odpowiadała na moje maile i wszystko pięknie spięła J
Było super profesjonalnie, miejsce komfortowe, goście aktywni, zainteresowani.  Spotkanie prowadził redaktor Robert Lesiński z Radia Olsztyn.
Patronat medialny – Radio Olsztyn.

 I kilka zdjęć różnych autorów

spotkanie otworzył dyr. Andrzej Marcinkiewicz

spotkanie prowadził Rober Lesiński 


śpiewam Taką piękną noc



22 października 2019 r., WBP w Olsztynie

Brak komentarzy: