wtorek, 31 grudnia 2019

Mój cień blues w serii Trilinguis WBP Olsztyn

Tak się drukuje Mój cień blues :)



Wiersz "Mój cień blues" został przetłumaczony na dwa języki obce: angielski - tłumaczenie Ryszard Reisner i włoski - Mirosłwa Pieńkos. Powstało z tego jednostkowe wydawnictwo w projekcie wydawniczym Trilinguis realizowanym przez Wojewódzką Biblioteke Publiczną w Olsztynie.
Projekt został zainaugurowany w 2014 r. Do tej pory wyszło 6 zeszytów z wierszami: Marka Barańskiego, Alicji Bykowskiej-Salczyńskiej, Kazimierza Brakonieckiego, Wojciecha Kassa, Zbigniewa Chojnowskiego, Krzysztofa Szatrawskiego.
w Siódmym zeszycie znajdzie się mój wiersz - Mój cień blues :) To niezwykła publikacja, gdyż została wykonana w Pracowni Starych Technik Drukarskich Marka Gardzielewskiego.

Na spotkaniu będzie Mirka Pieńkos, która przeczyta swoje włoskie tłumaczenie.
Będzie także Cezary Makiewicz, z którym zaśpiewam "Mój cień blues".
Zaproszenie przyjęła Ola Krasowska, która zagra na bębnie afrykańskim.

Spotkanie promocyjne odbędzie się 15 stycznia 2020 r. , godz. 17.00, WPB w Olsztynie. Panu dyrektorowi Andrzejowi Marcinkiewiczowi dziękuję za zaproszenie do projektu. To dla mnie piękny prezent urodzinowy :)
Niebywałe!



Brak komentarzy: