niedziela, 18 marca 2012

Vitas i Maryla a sprawa żurawi w Zatoce Stołu

kilka dni temu napisałam wiersz, a dzisiaj trafiłam na piosenkę "Crane's Crying"
w wyk. Maryli Rodowicz i VITASa

"W Zatoce Stołu"

Obiecaliśmy sobie jesienią,
że wiosną siądziemy przy stole,
porozmawiamy o życiu,
o zapomnianej sprawie.

Minęła jesień i zima,
wczoraj wróciły skowronki...
Co z naszą obietnicą?
Wczoraj wróciły żurawie....

Skowronki w Zatoce Apatii,
żurawie w Zatoce Żurawia,
a ja... w Zatoce Stołu
czekam na ciebie... z kawą...

a teraz piękna pieśń Maryli Rodowicz i Vitasa - "Crane's Crying"

12 komentarzy:

zamornik pisze...

chapeau bas Gwiazda- wiersz jest piękny i tradycyjnie...nostalgiczny, ale w końcu takie jest życie:) jestem pod wrażeniem!!! pa

zamornik pisze...

wow właśnie wysłuchałam piosenki- Matko Panie rzuca na kolanka. Skąd Ty to wykopałaś? Dzięki za odrobinę geniuszu w odtwarzaczu.

autorka pisze...

prawda że piękne? :)

Anonimowy pisze...

Przepiękny wiersz pani Bożenko!
Tadeusz

Anonimowy pisze...

O matko, Bożenko jaki ładny wiersz!

Anonimowy pisze...

Nareszcie rozumiem cały Twój poemat. Ten o drwalach nie zakumałem JAsie

Anonimowy pisze...

Fascynuje sie Vitasem od 2007. To mlody Rosjanin o glosie aniola. Krzyk zurawi to jeden z jego prestizowych wykonan. Bardzo dziekuje p.Maryli za to wspolne nagranie. Fanom z Polski udalo sie w koncu ściągnąc Vitasa do nas. Vitas przyjezdza do Polski na jedyny koncert 21 kwietnia w Sali Kongresowej.
http://vitasmusic.pl/page.php?4
Tutaj mozna dowiedziec sie nieco wiecej o Vitasie.
Pozdrawiam. Grazyna

autorka pisze...

pozdrawiam Grażynko, pieśń Vitasa jest piękna :)

Anonimowy pisze...

Wszystkie utwory Vitasa sa piekne. Glos cudowny i niezapomniany, a do tego jeszcze przystojniak z niego....oj przystojniak. Mnie starszej pani tez sie w glowie kręci jak na niego patrze. Nie moge sie doczekac koncertu!!! Zapraszam wszystkich zainteresowanych. To bedzie niezapomniane przeżycie.
Grazyna

malutka-milutka pisze...

PIEKNE!!!!
ja zobaczylam ich pierwszy raz w "Jaka to melodia" i...
zapada w serce!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Jestem oczarowana!!!

Anonimowy pisze...

Cudowny chłopak, przepiękna piosenka, cudownie zaśpiewana!!!