piątek, 16 marca 2012

w dżinsach i koloratce, RDN Małopolska

wczoraj w nocy (22.40) odbyłam miłą rozmowę z ks. Jackiem Miszczakiem na antenie Radia RDN Małopolska.
Rozmawialiśmy głównie o tomiku "Da się żyć" i o lesie, a właściwie lasach :)
ks. Jackowi bardzo dziękuję za zaproszenie do audycji "W dżinsach i koloratce"
Grzegorzowi za nagranie programu i udostępnienie pliku
słuchaczom za bycie z nami mimo tak późnej pory :)
zapraszam do wysłuchania programu - "W dżinsach i koloratce", 16 marca 2012 r., godz.22.40 :)
pozdro z lasu

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Miras pisze :P
Bozeniu bardzo ciekawa rozmowa gratuluje spokoju niech moc bedzie z toba

Sławek Krynica pisze...

bardzo miło było Cię usłyszeć .... przy Twoich tylu pasjach i talentach mogłabyś być tam stałym gościem , albo mieć swój program ....

zamornik pisze...

Wow czy ja coś przeoczyłam, czy wiosna zawitała do lasu i zmieniła jakoś diametralnie jego wygląd? Widać, że mam zaległości. Co do wstawania to ja naprawdę tego nie mogę pojąć od całych wieków. Pozdrówka człowieku z LASU- buziaki pa

autorka pisze...

Miras, Sławku - dziękuję i pozdrawiam

Zamornik - bo mi z lasu dechy wyrzuciło i nie mogę ich odnaleźć, no to esyfloresy dałam :) ale szukam moich desek, szukam :) pozdrówki i dzięki za broszkę!

zamornik pisze...

spoko wodza wzorki na wiosnę pasują jak najbardziej:)