poniedziałek, 17 września 2018

Ex GO, czyli po... pracy

"Zły to ptak, co własne gniazdo kala". Tak William Shakespeare napisał w "Jak wam się podoba", co znaczy tyle, że nie należy działać na niekorzyść społeczności, której jest się członkiem.

W Gazecie pracowałam 15 lat. Na spotkaniu EX GO (byłych pracowników) byli tacy, co przepracowali więcej. Kalać gniazda nie będę, bo z własnej woli się zatrudniłam, z własnej woli pracowałam i z własnej woli odeszłam. Rozwiązanie umowy nastąpi 31 października 2018.

Wracając do spotkania Ex GO... Inicjatorką była Ania, która na facebooku umieściła myśl taką, że warto by było zwołać na piwo byłych pracowników GO. Odzew był tak duży, że 8 września w Browarze Warmia do takiego spotkania doszło. I było to bardzo niezwykłe niespotkanie.
Tylu wspaniałych ludzi w jednym miejscu! Jak mi się z nimi dobrze pracowało!
Wtedy uświadomiłam sobie, że tak naprawdę nie mam już z kim się żegnać w redakcji, bo większość kolegów jest już poza gniazdem...

Dlatego zamiast pożegnania zrobię "Powitanie Nowego"! 😊 wlazłam więc spontanicznie na ławkę (co widać na zdjęciach) i ogłosiłam nowinę. Otrzymałam spontaniczny aplauz. Ludzie zaczęli się zgłaszać, co kto przygotuje. Szykuje się więc kolejna odsłona Ex GO, bo tacy właśnie ludzie tworzyli Gazetę Olsztyńską - spontanicznie kreatywni i pogodni.
Lata z nimi spędzone były dla mnie wspaniałym czasem.
I niech tak zostanie.

kilka zdjęć ze spotkania Ex GO, 8 września 2018 roku, Browar Warmia Olsztyn
Fot. Grzegorz Czykwin  

 zbiorowe 

 w podgrupach 


 ogłaszam Powitanie Nowego. Ogólny aplauz!
dołącza do mnie Maciej 👍

  w latach świetności Gazety Olsztyńskiej, właśnie tak wyglądały nasze branżowe imprezy integracyjne. Jak widać spełniły swoje zadanie ✌ 

 Majka (dział dodatki), Asia (agencja reklamy), Robert (szef działu dodatki)

 z prawej - autor zdjęć, wieloletni fotoreporter Gazety Olsztyńskiej.
Grzesiu dzięki za super zdjęcia, to piękna pamiątka 
do zobaczenia w listopadzie 💖