środa, 11 grudnia 2019

support_koncert Wojtka Gęsickiego

koncert odbył się 6 grudnia 2019 r. W ostatniej chwili wypadł nam support. Zawsze przed koncertem Spotkanie z Bardem występuję ktoś z gminy Gietrzwałd. To już tradycja tych koncertów. W ten sposób pokazujemy naszych, rodzimych, lokalnych twórców, artystów, ludzi z pasją.
Tym razem support wypadł na dwa dni przed koncertem. Początkowo szukaliśmy, a potem poproszono mnie :)
Zaśpiewałam: Pieprznik polepsznik (autorskie), Prawo (Cohen/Zębaty), Taka piękna noc (Kraczkowska/McLean).
I kiedy siedziałam w swojej pracowni i próbowałam Taka piękną noc - weszła Ola z bębnem afrykańskim pod pad pachą. I się zaczęło.   Moja piękna i nadęta Taka piękna noc zamieniła się w cudownie bujającą cha-chę. Ugotowałam się już przy pierwszej zwrotce. :)

Koncert poszedł gładko, publiczność przyjęła nas bardzo, bardzo dobrze. Cudnie weszła  w dialog, reagowała, klaskała.
Potem sceną zawładną Wojtek Gęsicki, znany i lubiany, zaprzyjaźniony z GOK Bard.
To był miły wieczór.

i kilka zdjęć

blues Prawo
zawsze chciałam tego bluesa zaśpiewać

Ola gra na bębnie afrykańskim


Wojtek Gęsicki


koncert prowadził nasz przyjaciel - Krzysztof Lewandowski 

GOK (obecnie Centrum Kulturalno-Biblioteczne), Gietrzwałd
6.12.2019 r. 

Brak komentarzy: