sobota, 24 grudnia 2022

Święta, święta :)

 O rany, nareszcie kilka dni wolnych. Nie to żebym się skarżyła, ale...

W pracy udało nam się wejść w Almę - to nowy system, w którym są obecnie wszystkie zasoby biblioteki.

Łatwo nie było. Od listopada przechodziliśmy szkolenia, ja dodatkowo szkolenia dla "młodych bibliotekarzy", haha, bardzo mi się podoba być młodą bibliotekarką :)    

No ale teraz już święta, dziękuję za wszystkie piękne kartki, dobre słowa i życzenia. Dostałam też cudne prezenty i dwie paczki. Z dalekiej północy przyszedł sweter, żeby mi się spełniło marzenie o podróży do Norwegii :) sąsiedzi sprawili mi plecak, więc wyposażenie podróżnicze już mam. Teraz tylko trzeba wygospodarować czas.

Od Małgoni dostałam m.in. cudne talerzyki z reniferkami i witaminowe dżemy no i chałwę, którą zjadłam od razu :)

Bardzo za wszystko dziękuję.

W tym świątecznym czasie - bądźcie szczęśliwi, miłych spotkań z rodziną i przyjaciółmi. Ja właśnie tak spędzę Święta! Idę kroić sałatkę, bo taki dostałam przydział na Wigilię :)


I tak wyposażona mogę planować podróż do Norwegii :) 


Brak komentarzy: