czwartek, 19 stycznia 2023

Urodziny Roberta Z. :)

Hucznie obchodziliśmy 55. urodziny Roberta Zienkiewicza. To już tradycja, że urodziny obchodzimy śpiewająco :) Jubilat organizuje koncert, zaprasza przyjaciół do któregoś z olsztyńskich klubów i zaczyna się impreza.

Tym razem spotkaliśmy się w Galerii Sowa (tuż przy zamku) 29.12.2022 r. A wystąpili: Zespół okazjonalny The Translejters w składzie: Jacek Aumüller (gitara basowa, basowe ukulele, gitara 12-strunowa, gitara elektryczna, śpiew), ja - Bożena Kraczkowska (śpiew), Karol Sęder (gitara akustyczna, gitara elektryczna, cajon), Agnieszka Siudem-Nowicka (śpiew), Agnieszka Szpargała (śpiew, saksofon, cajon) i jubilat, bohater wieczoru - Robert Zienkiewicz (gitara akustyczna, gitara basowa, śpiew, harmonijka ustna).

Publiczność dopisała i świetnie się z nami bawiła.

Nie obyło się bez przygody. Tuż przed swoim wejściem na scenę poszłam na zaplecze, żeby urodę poprawić i kiedy miałam wrócić na salę, okazało się, że nie mogę otworzyć drzwi. A trzeba wiedzieć, że w klubie Sowa jest jak w starej warowni - grube mury, ciężkie drewniane odrzwia, kute klamki z zapadkami. No i w tych drzwiach zapadka tak się zapadła, że można ją było odblokować tylko z zewnątrz. Na sali głośno, koncert trwa (świetnie nagłośniony), a ja bidulka uwięziona na zapleczu. Moje krzyki niewiele dawały, więc wspięłam się po żelaznych schodach na balkon. Macham, krzyczę, ale gdzie tam nikt nie słyszy, wszyscy patrzą na scenę :) Nooo.... myślę sobie - pozamiatane. Zeszłam na dół i dalej walić pięścią w te stare, grube drzwi. Wreszcie słyszę przez szparę - halo, jest tam kto? Zaczęłam się drzeć, że ja jestem i żeby mnie uwolnili, bo zaraz wchodzę na scenę :) Jeszcze chwilę trwało zanim zapadka ustąpiła i mogłam zaśpiewać jubilatowi :)

I kilka zdjęć, Galeria Sowa Olsztyn, 29 grudnia 2022 r.





Brak komentarzy: