niedziela, 15 stycznia 2012

"Da się żyć" i "Baletnice i tancerze, bo maki nie są jedynie kwiatami"

wczoraj w Mrągowie odbył się wernisaż i pierwsza odsłona wystawy fotografii "Baletnice i tancerze, bo maki nie są jedynie kwiatami". Było bardzo miło, przyszli moi profesorowie z LO i mnóstwo przyjaciół, był szampan, bo jednocześnie świętowałam urodziny... 50! Od jutra będę więc bardzo trendy, bo wejdę w rozchwytywany na całym świecie, a w Unii Europejskiej to już szczególnie - target 50+. Stale i wciąż słyszę - aktywni po 50, życie zaczyna się po 50, program 50+ etc. Zobaczymy. Na razie jest miło :)
na wernisażu była moja mama Krysia, której przepis na ciacho znalazł się (nieco przeze mnie zrymowany) w tomiku pt. "Da się żyć" :)
przygotowanie zdjęć do produkcji Adam Jakub Bertrand


fot. Marian Modzelewski

kliknij w ZAPOWIEDŹ SPOTKANIA
Spotkanie opisane piórem Ewy Dolińskiej-Baczewskiej i obiektywem Mariana Modzelewskiego:
kliknij w RELACJĘ ZE SPOTKANIA
źródło: mragowo.wm.pl
fotoreportaż












Fot. Marian Modzelewski

5 komentarzy:

zamornik pisze...

witaj kobieto szczęśliwa:) a Ty do tej pory nie byłaś???Gratuluję maków oczywiście i zapytuję przy okazji czemu Twój blog u mnie się nie aktualizuje? Gamoń jestem i nie znam odpowiedzi.Buziaki

autorka pisze...

o jeny... Zamorniku,nie wiem czemu się nie aktualizuje, ja to zatrzymałam się w rozumieniu technologii na .. czajniku z gwizdkiem :) dziki i pozdro Ty to jesteś artystka, ech, piękne rzeczy robisz :)

autorka pisze...

ale w ogóle co to za czcionka cholercia, ustawienia się zmieniły cholercia, nie kumam

Anonimowy pisze...

Serdecznie pozdrawiam obie Panie i gratuluję pięknego wieczoru Jadwiga

zamornik pisze...

u mnie też jakoś dziwne się pokazuje:) ale co tam? nietechniczna jestem okrutnie. Buziole i dziergaj dalej a ja pomykam robić obraz dla synka ze "złomem " w roli głównej:)