poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Maryla Rodowicz w Wałczu, trasa Lata z Radiem

Tak grają Gwiazdy, proszę państwa!


kilka koncertów widziałam lub słyszałam w necie, kilkadziesiąt oglądałam na żywo pod sceną. Maryla Rodowicz zawsze trzymała wysoki poziom repertuaru, jej zespół grał świetnie. Przyzwyczaiłam się więc, że jej koncerty, to niezła energia, świetnie zagrane piosenki z tekstem, muzycy i chórek w pełnym skupieniu.
Ostatnio do zespołu dołączył bardzo dobry basista – Łukasz Dudewicz i od tego czasu bas w Maryla Band chodzi tak, jak lubię, czyli samodzielnie. Gdybym więc miała opisać koncert Maryli Rodowicz np. dwoma słowami, powiedziałabym - przemyślane show.
I zdaje się, że popadłam w rutynę takiego myślenia, bo to, co Artystka i jej muzycy pokazali wczoraj na scenie w Wałczu (trasa koncertowa Lata z Radiem), było jeszcze lepsze!
Maryla w kostiumie z bażancich piór, od pierwszej piosenki (Patataj, muzyka i tekst Katarzyna Gaertner) narzuciła świetne tempo. Pierwsza część w rockowej dynamice, praktycznie bez przerw. Wokal Maryli był tego wieczoru przejmujący, momentami "wściekły". Muzycy i chórek uwijali się na scenie, jakby to od ich grania i śpiewania miał zależeć los Mlecznej Drogi... Tempo zwolnili dopiero w drugiej części. Koncert w Wałczu zakończył Szlaban (W górę szlaban!).

(dopisek, 6 sierpnia 2013, 07:15, właśnie przed chwilą odbyła się premiera W górę szlaban! w Radio Zet)

Siedziałam przed komputerem (relacja w necie na żywo) i słuchałam, słuchałam, słuchałam...
"Tak się gra!" - pomyślałam, a na głos dodałam:
- Tak grają Gwiazdy, proszę Państwa!

Fot. Bożena Kraczkowska (2)

A TU MOŻNA POSŁUCHAĆ:
Maryla Rodowicz / koncert w Wałczu / cz.1 i cz. 2. Część drugą zaczynają REWELACYJNY "Drugi but" spółki Osiecka/Krajewski



6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pani Bozenko od jakiegoś czasu nie mogę dodawać komentarz co się dzieje?

Anonimowy pisze...

FAJNE FOTKI

autorka pisze...

komentarze już można zamieszczać, ale będą moderowane, proszę o cierpliwość :)
pozdrawiam wszystkich
Bożenia

Anonimowy pisze...

DAWAJ BOŻENIA TEN KONCERT! GDZIE GO MOŻNA OBEJRZEĆ? ZYGI

zamornik pisze...

koncert na pewno był super- zresztą tak właśnie mają Gwiazdy i to wielkiego formatu:)

Anonimowy pisze...

Wrescie można pisać też bym posłuchał tego "fenomenalnego" koncertu