wtorek, 29 lipca 2014

Kraczkowska Miss po50ce

Na fejsbuku zakończyło się głosowanie na Miss po50ce (autorski projekt Katarzyny Czajka). Zajęłam 14 miejsce na 172 uczestniczki. To bardzo dobry wynik. Udało mi się skupić wokół projektu i jego celu setki osób - otrzymałam w sumie 785 głosów, 197 komentarzy, a wszystkie z taką mocą, że mogę teraz góry przenosić!
Tym samym zakwalifikowałam się do półfinału. Podjęłam jednak decyzję, że na tym etapie zakończę swój udział w tym projekcie.
Dziękuję za wsparcie.
Bozenia

https://www.facebook.com/misspo50ce/posts/290441711128518:0

505 osób polubiło moje zdjęcie. Dziękuję wszystkim tym, którym się chciało: zalajkować, napisać komentarz, udostępnić. To Wy jesteście najlepsi.

Dziękuję - Bożenia



2 komentarze:

zamornik pisze...

pięknie pięknie i niech Ci się dalej chce- cokolwiek sobie wymyślisz :) buziaki

autorka pisze...

weszłam do półfinału, dzięki za Twój głos :)