wtorek, 14 października 2014

historia Małego człowieka z wielkim psem, projekt płyty Blues na drugą stronę

Za tydzień premiera projektu "Mały człowiek z wielkim psem". To była wspaniała, ale i wyczerpująca praca. Najpierw był pomysł - wpadłam na niego w lesie. Wpadłam na ten pomysł jak się wpada na drzewo. Olśniło mnie po prostu.
- Dlaczego nie? - pomyślałam w lesie.
- Dlaczego miałabym tego nie zrobić? Wydać opowiadań, nagrać kolejnej piosenkę.
Pojechałam na kawę do Marioli (Żylińska-Jestdt). Zaczęłyśmy to przegadywać. Mariola od razu namalowała obraz. Jasne, że tak! Mariola namaluje obrazy do tych opowiadań! Książka, obrazy, płyta... Wydawnictwo, wytwórnia, studio... potrzebne będą pieniądze. I tak wpadłyśmy na pomysł, żeby umieścić projekt na platformie PolakPotrafi.pl i zaprosić przyjaciół do współtworzenia "Małego człowieka". I przyjaciele nie zawiedli :)

20 października o godzinie 18.00 w Awangardzie Bis na starym mieście w Olsztynie odbędzie się premiera projektu "Mały człowiek z wielkim psem".
zapraszam do wysłuchania "Bluesa na drugą stronę"



a wczoraj Ela Skóra (wydawnictwo ElSet) przysłała mi projekt płyty, podoba mi się :)


Brak komentarzy: