niedziela, 15 marca 2015

Bożena Kraczkowska, Mariola Żylińska-Jestadt, Iwona Nowacka - Art Galeria, Obraz do wiersza

Mój debiut literacki odbył się w 1999 roku wydaniem maleńkiej książeczki pt. Hipcio.
Poznałam wtedy Mariolkę Żylińską-Jestadt, która narysowała do tej książeczki piękne ilustracje.
Ponownie, twórczo spotkałyśmy wiosną 2006 r. i wpadłyśmy na pomysł zorganizowania wieczoru artystyczno-literackiego.
Na miejsce spotkania wybrałyśmy Art Galerię Iwony i Jarka Nowackich. Mariola namalowała do moich wierszy obrazy i tak powstała wystała "Obraz do wiersza".
Wernisaż odbył się w czerwcu 2006 r. w nieistniejącej już, niestety, Art Galerii Iwony i Jarka Nowackich, mieszczącej się przy ul. Grunwaldzkiej w Olsztynie.

oto kilka zdjęć przypominających to wydarzenie.


notatka w Gazecie Olsztyńskiej


oczywiście z kawą :)


z przyjaciółkami - z mojej prawej Ania Hac, z mojej lewej Basia Zysman


przed Art GAlerią: od lewej - ja, Ela Łabaj (Burzyńska), Robert Zienkiewicz, Mariola Żylińska-Jestadt


- Zjedz Kraczkosiu truskaweczkę :)
- A daj że mi spokój! :)


od lewej: Mariola Żylińska-Jestadt, ja i Iwonka Nowacka


nasza Wielka Piątka (od lewej): Basia Lewandowska, Ela Łabaj (Burzyńska), Ania Mioduszewska, ja, Marta Kin-Malesza


czerwiec 2006 r. nieistniejąca Art Galeria Iwonki i Jarka Nowackich, mieszcząca się przy ul. Grunwaldzkiej w Olsztynie



1 komentarz:

zamornik pisze...

to normalnie prehistoria, ale moje dzieciaki mają właśnie tą książeczkę z hipciem na półce :) Fajnie, że cały czas Ci się chce :)