wtorek, 15 września 2015

Blues na drugą stronę_nowa wersja_Kraczkowska Bożena

nagrywamy od nowa Bluesa na drugą stronę. To ciąg dalszy pracy nad płytą "Czwarta, Nohavica i blues". Nagrywam u Michała Bagińskiego w Bat Studio w Olsztynie. Zawsze i pracowicie i wesoło, a czasem jesteśmy przepracowani i to dosłownie. Wtedy głupawki. I znowu do studia wpadła Beatka Szymańska i znowu mam kilka zdjęć, którymi się dzielę :)
Nagranie poglądowe jest gotowe, ale nie nadaje się do publicznego odtwarzania, bo to robocza wersja "bluesa".
Miłego oglądania :)

w Bat Studio z Michałem Bagińskim - zaczynamy

najpierw trzeba nauczyć się tekstu

teraz trzeba się nauczyć grać

mój tatuaż :)

spieramy się, gramy, producent ma zawsze rację :)

chyba jestem zmęczona

tekst Bluesa na drugą stronę nabity na śrubę, czyli wyśrubowany tekst :)

nagrywamy

się rozdarło

turkusowy rzemyk

matko kochana, co ja śpiewam?

Bożena Kraczkowska w Bat Studio Olsztyn, wrzesień 2015, Fot. Beata Szymańska


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cudnie Bożeniu :D

Anonimowy pisze...

Dzień dobry nazywam się Karol Mariański , mieszkam w Bochni. Dostałem w prezencie książkę pani autorstwa "Mały człowiek z psem". Przeczytałem ją od końca, gdyż zacząłem od tych krótszych opowiadań. Dzisiaj będę czytać chyba czwarty raz. Za każdym razem odkrywam coś nowego. Ukryła pani w niby nic nie znaczących słowach bardzo dużo treści. Na przykład "Przekroczona granica nie jest już granicą" czy też "I diabeł zawsze dawał więcej." Bardzo lubię "Mandarynki" a "Wyjście nosorożca" jest genialne!!! Znalazłem pani stronę i dowiedziałem się, że pani także śpiewa, maluje. Chciałbym nabyć wszystkie pani wydawnictwa. Gdzie mogę zamówić? Pozdrawiam Karol.

Anonimowy pisze...

Bożenko wyglądasz zachwycająco!!!!!!! Im jesteś dojrzalsza, tym jesteś śliczniejsza :P niedługo się spotykamy nieprawdaż? Jajco