wtorek, 27 czerwca 2017

Olsztyński Klub Literacki - zakończenie sezonu

Lato, lato... zakończenia, podsumowania, odpoczynek, żeby jesienią ruszyć z nową energią i pomysłami.
Tak też zakończyliśmy sezon 2016-2017 OLK czyli Olsztyńskiego Klubu Literackiego.
Ja do grupy dołączyłam dość późno bo kilka miesięcy temu. Ale zostałam fajnie przyjęta, podoba mi się formuła spotkań i zapewne pozostanę w Klubie.
Kilka zdjęć z ostatniego w tym sezonie popołudnia.
Czas: 26 czerwca 2017, godz. 16-19
Miejsce: nad Łyną :)

każdy miał coś przynieść do zjedzenia, ja miałam zrobić naleśniki, ale wyszły mi naleśniczki :)
do tego dżem truskawkowy własnej roboty - paluchi lizać :)


uwielbiam grać na bongosach


spotkaliśmy sie w Olsztynie nad Łyną :) 

 stół urządziliśmy sobie na jakiejś wielkiej studni przykrytej żeliwnym deklem :)  

moje naleśniczki i dżemik 

mój portret by Monika Stępień


dyskusje i rozmowy przy okrągłej studni 
 czytamy wiersze, rozmawiamy  o poezji ....

ostatnie w tym sezonie "Śniadanie na trawie" Olsztyńskiego Klubu Literackiego  
do zobaczenia jesienią ;)