niedziela, 3 grudnia 2017

II Wystawa Literacka "Słowem w ramę!" w Olsztynie


Najważniejszy jest pomysł. Bardzo podobają mi się pomysły literatów z Olsztyńskiego Klubu Literackiego. Wiersz nie musi być wydany w tomiku czy wydrukowany, aby trafił w ręce czytelnika. 
Wiersz w ogóle nie musi trafić w ręce. 
Wystarczy, żeby trafił przed oczy.
Żeby został przeczytany.
I właśnie takie pomysły na spotkanie z czytelnikami, na docieranie do nich mają klubowicze. Trudno mi wskazać autora pomysłu, bo z braku czasu nie jestem na wszystkich spotkaniach, ale myślę, że to zasługa prowadzącej spotkania Michaliny Janyszek i Moniki Stępień, które zajmują się organizacją wystaw. 
 
Dzięki takim akcjom moje wiersze były już wystawiane w autobusach komunikacji miejskiej w Olsztynie, a teraz moja proza - „Wyjście nosorożca” – patrzy w oczy gości i bywalców Starego Zaułka w Olsztynie, bo tam wisi druga odsłona „Słowem w ramę!”. 
twórczość klubowiczów zilustrowała swoimi grafikami Monika Stępień. 

Wielkie podziękowania dla Andrzeja Poterały, szefa Starego Zaułka, za udostępnienie ścian.
Na koniec zacytuje słowa Moniki Stępień: 

Sprawdzajcie co dzieje się w mieście i w literaturze, śledząc poczynania Olsztyńskiego Klubu Literackiego, MOK Olsztyn oraz Stary Zaułek! Zapraszamy!

II Wystawę „Słowem w ramę!” można oglądać do końca lutego 2018 r.

 Monika Stępień w akcji, czyli poziomica, miarka, taśma, klej.
Dzięki Monia  💟

 II Wystawa Literacka "Słowem w ramę!" 2107 r.
Mój Nosorożec to jeden z trzech formatów A3, z lewej strony prawej lampy :)

 plakat promujący wydarzenie