niedziela, 31 grudnia 2017

Urodziny Roberta Zienkiewicza



Koniec roku obfitował w imprezy, spotkania, wydarzenia... 
Na swoje półwiecze Robert Zienkiewicz zaprosił nas do kultowego klubu – Galeria Sowa. Impreza odbyła się 27 grudnia 2017.
Klub znajduje się tuż za Olsztyńskim Zamkiem, dwa metry od Łyny, więc wszelakie duchy szczodrze nawiedzają to miejsce. Ale najlepsze są "duchy" jeszcze żywe, czyli ludzie, którzy tłumnie przybyli, aby złożyć jubilatowi życzenia, podać rękę i prezent, a także pogadać i oczywiście pośpiewać. 
Byli więc: żona Anita, Jacek Aumüller, Adam Borkułak, Bożena Kraczkowska, Mariusz Kwas, Krzysztof Przadak, Karol Sęder, Piotr Sikorski, Agnieszka Siudem-Nowicka, Michał Słupski, Krzysztof Żendarski. 
Ja zaśpiewałam The Times They Are a-Changin Boba Dylana w tłumaczeniu Roberta Zienkiewicza. Użyłam też swoich ukuleli i z całą salą zaśpiewaliśmy Jubilatowi Happy Birthday. Wszyscy złapali klimat i spontanicznie poleciało Пусть всегда будет солнце!



Haha, to był wykon! Oczywiście grałam na ukulelach.
wypadłam trochę z kadru ;) 

Nie omieszkałam tez kupić tamburyna, grałam, a jakże! :)
Kilka zdjęć na pamiątkę  

27.12.2017 r. Galeria Sowa, Olsztyn, godz. 20.00

 tort - wiadomo!

sala pełna

przy mikrofonie Sikor

sala pełna

z Robertem zaczynamy Dylana
ubranko mam w klimacie hipi, czyli baranica (oryginał) i wyszywany len





pograłam na tamburynku :)



      i jeszcze ukulele, dałam rade, cała sala odśpiewała Happy Birthday i Пусть всегда будет солнце

zbioróweczka
ja oczywiście z moim nowym, śliczniutkim tamburynkiem